طرح فاصله گذاری هوشمند در استان فارس از امروز ۲۳ فروردین آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 11 April 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند صنوف پر خطر و غیر ضروری کماکان تعطیل هستند و بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی کم خطر در استان از امروز با هماهنگی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا آغاز شده است .
قاسم پور افزود: واحد‌های صنفی مجاز به بازگشایی، موظف هستند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی salamat.gov.ir، ضمن ثبت‌نام ، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.
وی اظهارداشت: علاوه بر صنوفی که پیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می‌کردند، ۳ صنف خشکشویی ها، عینک سازی‌ها و فروشگاه‌های فروش سموم دفع آفات نباتی در استان از امروز مجوز فعالیت کسب کرده‌اند.
قاسم پور ادامه داد: مشاغلی که پیشتر فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود، همچنان ممنوع هستند تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام گیرد.
وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان فارس کماکان در حال اجرا است و هیچ گونه خللی در راستای اجرای این طرح که هدف از آن قطع زنجیره ی شروع ویروس کرونا است، ایجاد نخواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: یکی از اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل ورودی شهر‌ها است؛ از این رو کنترل ورودی شهر‌ها در استان فارس کماکان اجرا خواهد شد و اجازه ورود افراد به شهر‌های استان از جمله کلان شهر شیراز داده نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار