سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم نحوه تمرین در خانه مثل شو و نمایش می ماند چون فوتبال باید گروهی باشد.
کد خبر: ۸۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 13 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: ان شاالله ویروس کرونا هر چه سریعتر نابود شود چرا که شرایط سختی است و با شروع موج دوم این ویروس  از لحاظ اقتصادی به مردم به خصوص قشر آسیب پذیر  فشار می‌آید. امیدوارم دولتمردان و مسئولان به فکر دغدغه‌های مردم باشند و تشکر ویژه می‌کنیم از کسانی که مخلصانه کار کرده و ایثار می‌کنند و مسئولان بعد از رفع مشکلات باید تقدیری از این عزیزان کنند.

او ادامه داد: تمرینات تیم ما هم همانند سایر تیم‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود، اما به نظرم این نحوه تمرین مثل شو  و نمایش می‌ماند، چون فوتبال باید گروهی باشد و در داخل زمین مسابقه انجام شود. اگر شور و شوق و درگیری‌ها نباشد تمرین کردن لذت ندارد و مسابقه فوتبال هم مزه نمی‌دهد. البته اکنون ۲ قضیه از همه مسائل مهم‌تر است یکی سلامت جامعه و بحث دیگر مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم است و به تنها چیزی که نباید فکر کنیم فوتبال است. از علی کریمی، سید جلال حسینی و افراد دیگر که کار‌های پهلوانانه انجام می‌دهند تشکر می‌کنم و باشگاه سپاهان و بازیکنان ما هم کار‌هایی انجام می‌دهد. سید جلال شاگرد خودم در تیم ملی بود و این توقع از او داشتم و این بازیکن را خیلی دوست دارم.

قلعه نویی: تمرینات در خانه به نوعی شو و نمایش است/ اجازه بدهیم مسئولان فوتبال یک تصمیم دسته جمعی بگیرند

قلعه نویی درباره اینکه در روز‌های بدون فوتبال چه کاری می‌کند، گفت: به هر حال ما در خانه بیشتر در کنار خانواده هستیم و در این چند ساله همه تجربه‌ها را به غیر از این مدل را داشتیم و شرایط سختی است. بیشترین دغدغه ام مردم، سلامت جامعه و مشکلات اقتصادی مردم است. مردم تحت فشار هستند و گروهی از آن‌ها دغدغه مالی دارند و  اگر کار نکنند به چه صورت می‌توانند خرج زن و بچه خود را بدهند. امیدوارم دولت چاره‌ای بیندیشد، چون با این شرایط کار کردن سخت است.

حقی از هیچ تیمی در بالا و پایین جدول نباید ضایع شود 

قلعه نویی درباره راهکارش برای پایان دادن لیگ برتر فوتبال چیست، گفت: به هر حال با تجربه‌ای روبرو هستیم که قبلا آن را تجربه نکرده ایم و با این شرایط زمان باید به ما اجازه بدهد. ما دنبال این هستیم که حقی از هیچ تیمی در بالا و پایین جدول و حتی تیم‌های صدرنشین لیگ دسته یک ضایع نشود و نباید پیشنهاد‌های الکی بدهیم و جام قهرمانی را بگوییم که به یک تیم بدهند. به نظرم هر اظهار نظری کنیم غیرکارشناسی است، چون فیفا، یوفا و‌ای اف سی تجربه قبلی نداشتند و کل دنیا درگیر این بیماری هستند. برخی از افراد برای اینکه خودشان را در میان هواداران عزیز کنند حرف‌هایی می‌زنند که این حرف‌ها درست نیست، چون فوتبال  و قهرمانی‌ها تمام می‌شود و اکنون مسئله سلامتی جامعه و دغدغه اقتصادی مردم مهم است و این زمان به پایان می‌رسد و فوتبال ادامه پیدا می‌کند.

قلعه نویی: تمرینات در خانه به نوعی شو و نمایش است / اجازه بدهیم مسئولان فوتبال یک تصمیم دسته جمعی بگیرند

 بعد از گذشت زمان باید درباره فوتبال نظرات کارشناسانه داد 

او افزود: به نظرم جهان بعد از این مسائل یک مدل دیگری می‌شود و امیدوارم برای ما ایرانی‌ها این مسائل درس عبرت شود و دنبال انسانیت، معرفت و اخلاق مداری  برویم. خداوند به ما تلنگری می‌زند به خودمان بیاییم و اتفاقاتی می‌افتد که باید خود را ارزیابی کنیم، اما متاسفانه نمی‌دانم چرا حرف‌های نامناسبی از سوی برخی از افراد زده می‌شود. به هر حال بعد از گذشت زمان باید نظرات کارشناسانه انجام شود. در حال حاضر بحث فوتبال مطرح نیست و ما باید از آدمیت تبدیل به انسانیت شویم و اشتباهات گذشته خود را برطرف کرده  و طلب مغفرت کنیم.

قلعه نویی بیان کرد: همه تیم‌ها حق دارند و ذی نفع هستند و از همه پیشکسوتان درخواست دارم که به ۵۰ سال پیش برنگردند. وظیفه من این است که حتی یک نفر یک روز از من بزرگتر است به او احترام بگذارم و اینکه ما اسیر مطالب گذشته شویم درست نیست. ما باید به سمت انسانیت و اخلاق مداری برویم. همچنین  اجازه بدهیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد از اینکه مشکلات حل شد، راه حلی برای بازی‌های لیگ بیاندیشند و یک تصمیم دسته جمعی بگیرند که هیچ تیمی به مشکل برنخورد. آزادی، عدالت و صداقت اصل‌های مهم زندگی هستند و ما باید به فکر این مسائل باشیم تا جامعه ما به سمت آنچه لیاقت دارد در نهایت برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار