مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 13 April 2020

تابناک فارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران:مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به بارش باران از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تا امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، اظهار کرد: اقلید ۱۲۳ و ۸ دهم، اردکان با ۹۹ و ۶ دهم، و آباده با ۵۹ و ۷ دهم میلی متر بیشترین میزان بارش باران را به خود اختصاص داده اند.

او تصریح کرد: در بوانات ۵۲ و ۸ دهم، درودزن ۴۷ و ۵ دهم، شهرک گلستان ۳۹ و ۳ دهم، نورآباد ممسنی ۳۷ و ۲ دهم، صفاشهر ۳۴ و ۸ دهم، ایزدخواست ۲۸ و ۵ دهم، تخت جمشید ۲۰ و ۲ دهم و زرقان ۲۲ و ۸ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس ادامه داد: در کازرون ۱۲ و ۴ دهم، ارسنجان ۱۹ و ۹ دهم، شیراز ۱۹ و ۵ دهم، سروستان ۲۱ و ۹ دهم، فیروزآباد ۳۰ و ۲ دهم، استهبان ۳۷ و ۸ دهم و نی ریز ۳۲ و ۲ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مسعود دهملایی افزود: اردکان با ۷۱۸ و ۵ دهم، فیروزآباد با ۶۴۳ و ۶ و قیروکارزین با ۵۳۶ بیشترین میزان بارش باران از سال زراعی ۹۸ تا امروز دوشنبه ۲۵ فروردین را به خود اختصاص داده اند.

مسعود دهملایی گفت: با خروج این سامانه بارشی از استان، از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه با ورود یک سامانه بارشی جدید، بارش‌های رگباری و وزش باد شدید استان فارس را دربر می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار