اتحاد با اشاره به اینکه فعالیت گروه پر خطر کماکان ممنوع است، گفت: واحدهای کم خطر نیز باید با مراجعه به سامانه جامع سلامت اطلاعات صنفی خود را درج کنند.
کد خبر: ۸۳۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 14 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«بهنام اتحاد» گفت:‌تمامی روسای اتحادیه های صنفی شهرستان جهرم توجه داشته باشند که تمامی صنوف در سراسر کشور به دو گروه کم خطر و پرخطر تقسیم شده‌اند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود:‌ فعالیت گروه پر خطر کماکان ممنوع بوده اما در مورد آغاز به کار گروه کم خطر این گروه ها بایستی قبل از شروع فعالیت در سامانه جامع سلامت وارد شده و اطلاعات صنفی خود را درج و بلافاصله کد رهگیری دریافت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی باید کد مذکور را در محل کسب خود نصب کنند، ادامه داد: آنچه بعد از این اقدامات مهم است دریافت پروتکل بهداشتی در سامانه مذکور است که مرتبط با هر اتحادیه و هر رسته شغلی پروتکل مربوط به آن رسته را تعریف کرده است.

 

اتحاد بیان کرد: روسای اتحادیه ها باید پروتکل مربوط به اتحادیه مربوطه را از سامانه استخراج کرده و به کلیه زیر مجموعه های خود در گروه های اجتماعی و یا حضوری تسلیم کنند.

 

وی با اشاره به اینکه چهار تیم متشکل از بهداشت، صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف به تمامی واحدهای صنفی کم خطر و مجاز به فعالیت مراجعه و در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی به صورت آنی و دفعی تا اطلاع ثانوی پلمب و شخص خاطی تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مشاغل پر خطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار