جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: باند ۷ نفره که در فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات غیر بهداشتی می‌کردند با ۲۵ هزار عدد دستکش متلاشی شدند.
کد خبر: ۸۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 14 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به تجهیزات پزشکی، مجرمان با تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا استان فارس با رصد شبانه‌روزی سایت‌های مختلف، باند ۷ نفره که در فضای مجازی در شیراز اقدام به تبلیغ فروش اقلام ضد عفونی کننده و دستکش می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۵ هزار عدد دستکش، ۱۰۰ عدد محلول و ژل ضد عفونی کننده و یک هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجعه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها: کرونا ، دستکش ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار