رحمانیان گفت: با افزوده شدن ۶ بیمار جدید به کرونایی ها در جهرم شمار مبتلایان به این بیماری به ۱۴۷ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۳۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 14 April 2020

تابناک فارس به نقل زا شبستان:محمد رحمانيان، گفت: امروز، سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹، با دریافت نتیجه آخرین نمونه ها، ۶ بیمار جدید شناسایی و تعداد مبتلایان ثبت شده در جهرم به ۱۴۷ نفر رسید.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشكی جهرم افزود: بیماران شامل آقایان ۳۷، ۴۱، ۵۹ و ۶۸ ساله و خانم ها ۵۳ و ۵۶ ساله بوده که ۲ نفر از آنها اهل شهر قطب آباد و بقیه از جهرم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر مبتلایان از طریق بيمار يابی شناسايی شده و بقیه با علائم مراجعه کرده اند، بیان کرد: بیماران در حال سپری كردن دوره درمان هستند.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه تا امروز ۴۲ بیمار نیز بصورت قطعی بهبود بافته و از قرنطینه خارج شده اند، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از انتقال کرونا ویروس تاکید وزارتخانه بر رعایت فاصله هوشمند است؛ فاصله هوشمند بدین معناست که افراد فاصله خود را به اندازه یک و نیم متر تا فرد دیگر حفظ کند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که بسیار نگران کننده است انتقال بیماری از سوی مبتلایان بدون علامت است، عنوان کرد: این افراد به راحتی می توانند بیماری خود را به فرد سالم انتقال دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه مردم این بیماری خطرناک را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: از تجمعات دوری کنید، تجمعات و مکان های شلوغ چرخه انتقال این بیماری را سرعت می بخشد.

 

وی در پایان گفت: مردم از فروشندگانی خرید کنند که اصول بهداشتی را رعایت کرده اند. همین طور از رفتن به فروشگاه های شلوغ و پر تراکم پرهیز کنید.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار