رئیس دانشگاه علوم استان ایلام ؛
رئیس دانشگاه علوم استان ایلام گفت: بهبودیافته‌های بیماری کرونا در استان به 274 نفر رسیده‌اند.
کد خبر: ۸۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 15 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان اظهار داشت: تلاش کادر درمانی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) در مداوای بیماران کرونایی بحمدالله نتیجه مثبت داده ‌و بهبودیافتگان نتیجه تلاش مداوم و مستمر کادر درمانی همیشه در میدان در این بیمارستان است.

وی در ادامه افزود:طبق آماری که ما داریم میزان بهبودیافته‌هایی که مرخص شده ‌در استان رکورد خوبی برای غلبه بر این بیماری است و ترخیص این تعداد بیماری کرونایی امید دوباره در جامعه و میان افراد مبتلابه وجود آورده است.

ریمیان بیان داشت: برای هر بیمار پروتکل درمانی خاصی در نظر گرفته می‌شود؛ برخی از بیماران دو دارویی استفاده می‌شود، برخی سه دارویی و برخی چهار دارویی است، بستگی به میزان درگیری فرد با بیماری کرونا دارد و برای همه یکسان و ثابت نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اقدامات پلاسما درمانی بر روی بیماران کرونایی اشاره و گفت: ‌در این روش درمان باید آنتی‌بادی‌های لازم از افراد بهبودیافته گرفته شود و به دیگر بیماران تزریق شود.

وی وجود تخت‌های ICU در بیمارستان شهید مصطفی خمینی در کافی دانست و بیان داشت: تاکنون مشکلی ازنظر تخت‌های ICU در بیمارستان شهید مصطفی خمینی نداشته‌ایم.

وی یادآور شد غلبه بر بیماری کرونا در آن‌ است که: مردم حتماً در خانه‌های خود بمانند زیرا که بیماری جدی است، اما متأسفانه مردم رعایت نمی‌کنند و خیابان‌ها شلوغ شده است.

وی گفت: این بیماری تمام سن‌ها را درگیر می‌کند و مرگ‌ومیر در جوانان خیلی کم است، اما مواردی از جوانان داشتیم، بدون اینکه بیماری زمینه داشته باشند جزو موارد فوتی بوده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار