«علی نظری» با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری جهرم و شرکت‌های پیمانکاری شهرداری در سلامت کامل به سر می‌برند، گفت: با توجه به انتشار شایعه ابتلای سه نفر از نیروهای خدماتی شهرداری جهرم، با توجه به بررسی‌های انجام شده، این شایعه را تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۸۳۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 16 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی نظری» با اشاره به اینکه همه کارکنان شهرداری جهرم و شرکت‌های پیمانکاری شهرداری در سلامت کامل به سر می‌برند، گفت: با توجه به انتشار شایعه ابتلای سه نفر از نیروهای خدماتی شهرداری جهرم، با توجه به بررسی‌های انجام شده، این شایعه را تکذیب می‌کنم.

 

شهردار جهرم افزود: طبق پروتکل بهداشتی ستاد مرکزی کرونا، تمام بیمارانی که بر اثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده‌اند، در بیمارستان شستشو و غسل داده شده و کفن می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه همشهریان خبرها و اطلاعیه‌ها را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند، بیان کرد: برای جلوگیری از انتقال کرونا ویروس تاکید مجموعه سلامت شهرستان بر رعایت فاصله هوشمند است.

 

نظری ادامه داد: فاصله هوشمند بدین معنا است که افراد فاصله خود را به اندازه یک و نیم متر تا فرد دیگر حفظ کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم این بیماری خطرناک را جدی گرفته و از تجمعات دوری کنند، گفت: تجمعات و مکان های شلوغ چرخه انتقال این بیماری را سرعت می بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار