معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و ۴۴۱ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی کروناویروس استان، گفت: از این تعداد، ۱۲۳ مورد مثبت اعلام شده است.
کد خبر: ۸۴۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 19 April 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عبدالرسول همتی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با افزوده شدن این تعداد، آمار مبتلایان به کروناویروس در فارس، به دو هزار و ۶۳۷ نفر رسید و متأسفانه طی روز گذشته تاکنون، یک نفر از مبتلایان جان خود را از دست داد.

او با بیان اینکه تاکنون ۶۲۱ نفر از مبتلایان با بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده اند، ادامه داد: هزار و ۳۸۱ نفر نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی، در قرنطینه خانگی بوده اند و همکاران ما سلامت آنان را پیگیری می‌کنند.

دکتر همتی در بخش دیگری از صحبت‌هایی خود در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به بازگشایی مشاغل و اصناف، از نظارت گسترده بر رعایت بهداشت، با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان بازرسی، تعزیرات و نمایندگان اصناف خبر داد.

این مقام مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: این بازگشایی منوط به نام نویسی مشاغل و اصناف در سامانه وزارت بهداشت بوده و افراد ضمن درج اطلاعات خود، دستورالعمل‌های لازم در خصوص رعایت بهداشت شاغلان خود و مشتریان را دریافت کرده اند.

او همچنین از تمدید مهلت نام نویسی در سامانه اصناف و صنایع، تا ساعت ۲۴ روز جمعه، پنجم اردیبهشت خبر داد و از عموم مردم نیز خواست تا در صورت نیاز ضروری به خروج از منزل، موازین بهداشتی لازم را رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار