مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لارستان از تامین گوشت مرغ مورد نیاز شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه هزار تن گوشت خالص در شهرستان تولید خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 19 April 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان ,غلامرضا صدیقی گفت : در حال حاضر تعداد پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۱۹۰ هزار قطعه مرغ زنده و تولید ۳۸۰ تن گوشت خالص آماده بارگیری به کشتارگاه است .

وی افزود : با توجه به میزان جوجه ریزی اسفند و نیمه اول فروردین ماه سال جاری , پیش بینی می شود که اولین بارگیری مرغ زنده یک روز قبل از شروع ماه مبارک و در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه صورت گیرد و تا پایان اردیبهشت ماه هزار تن گوشت خالص در شهرستان تولید خواهد شد .

صدیقی تصریح کرد: با توجه به سرانه مصرف گوشت مرغ در شهرستان که به ازای هر نفر ۲۵۰۰ گرم در ماه است پیش بینی می شود که بیشتر از نیاز شهرستان تولید گوشت سفید خواهیم داشت و در ماه مبارک رمضان با کمبود گوشت مواجه نخواهیم شد .

وی با اشاره به میزان جوجه ریزی سالیانه توسط ۴۱ واحد مرغداری فعال شهرستان و تولید ۹۸۰۰ تن گوشت مرغ بیان کرد : مرغ تولیدی علاوه بر مصرف در شهرستان به استانهای بندرعباس , بوشهر و همچنین شهرستانهای لامرد,خنج , قیروکارزین و … نیز ارسال می شود که در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا ارسال به بندرعباس و بوشهر محدود شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار