استاندار فارس، با اشاره به طرح‌های صنعتی و تولیدی در دست اجرای این استان گفت: چه در مرحله اجرا و ساخت و چه پس از آن و در مرحله بهره‌برداری و فعالیت، جذب نیروهای بومی باید در اولویت قرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۴۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 21 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح توسعه پالایشگاه شیراز، اجرای این طرح را همگام با شعار جهش تولید تولید دانست و افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید افزایش کیفیت و کمیت را مد نظر قرار دهیم تا به ایجاد ثروت منتهی شود.
وی، با اشاره به سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز ادامه داد: این سرمایه‌گذاری موجب اشتغالزایی و تولید ثروت برای فارس خواهد شد و دستاورد زیست‌محیطی آن در تولید بنزین و نفت گاز با استانداردهای بالا نتایج موثری در کاهش آلایندگی به دنبال خواهد داشت.
استاندار فارس، کاهش هزینه‌های جابه جایی را از دیگر مزایای اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز دانست و گفت: اشتغال مستقیم این طرح بالغ بر ۳۰۰ نفر خواهد بود که با احتساب اشتغال جانبی حاصل از آن، تعداد زیادی از افراد جامعه مشغول به کار خواهند شد که این مهم حاصل خودباوری نیروهای جوان کشور است.
رحیمی افزود: تجارب و توانمندی نیروهای فعال در این زمینه موجب جهش در صنعت نفت خواهد شد و این روند مورد اقبال همه جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار