نماینده مردم آباده در مجلس گفت: هیبت دستگاه‌های نظارتی با تصویب طرح اصلاح برخی قوانین انتخابات شکسته می‌شود، اولین مانع این طرح در مبارزه با فساد، ترس کارشناس مربوطه است و در وهله اول، به خودش فکر می‌کند.
کد خبر: ۸۴۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 22 April 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رحیم زارع نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، سوم اردیبهشت 99) پارلمان، در مخالفت با طرح دو فوریتی «اصلاح برخی قوانین انتخابات، گفت: این طرح موجب تضعیف عملکرد دستگاههای امنیتی و نظارتی می‌شود.

وی افزود: در بسیاری مواقع به گزارش ارسالی به دستگاه‌ها خط و خطوط داده می‌شود، اگر می‌خواهیم در حوزه مبارزه با فساد موفق شویم و کشور از این حرف و حدیثها نجات یابد، باید روش دیگری را در پیش گرفت، زیرا اگر علیه دستگاهها و گزارش دهنده ها شکایت شود، پروندههای بسیاری در آینده نزدیک در قوه‌قضائیه تشکیل خواهد شد.

 

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس اظهار داشت: امروز هیبت دستگاههای نظارتی در صورت تصویب این مصوبه شکسته می‌شود؛ اولین مانع این طرح در مبارزه با فساد، ترس کارشناس مربوطه است و در وهله اول، به خودش فکر می‌کند.

زارع تصریح کرد: این مصوبه در مجموع به ضرر دستگاههای امنیتی و دستگاههای مبارزه با فساد است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در آینده، بسیاری از کاندیداها که خط و نام و نشانی از خود نمی‌گذارند، از طُرق دیگر ممکن است اقدام به یک سری کارها بزنند که این مسئله برای دستگاه نظارتی ضرر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار