مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در فارس به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور بدون وقفه در حال انجام است.
کد خبر: ۸۴۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 23 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: امیر بنی کریمی در بازدید استاندار فارس از تاسیسات انبار نفت شهید تندگویان شیراز اظهار داشت: ۴۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز استان از طریق پالایشگاه شیراز تامین و مابقی سوخت مورد نیاز استان از طریق نفتکش‌های جاده پیما و از استان‌های همجوار تامین و توزیع می‌شود.

وی افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان و اتصال و استفاده از ظرفیت خطوط ریلی استان برای حمل انواع فرآورده را از طرح های این شرکت در سال جهش تولید دانست.

بنی کریمی اعلام کرد: گند زدایی و ضد عفونی نفتکش‌ها در بدو ورود به انبار، تب سنجی رانندگان نفتکش و کارکنان، ضدعفونی مداوم جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی استان با همکاری مالکان جایگاه‌ها و فراهم آوردن زیر ساخت‌های مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت از جمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز گفت: ساخت پالایشگاه دوم در شیراز، اتصال انبار نفت به خطوط ریلی و افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان از اولویت‌های مهم استان در بخش انرژی است.

برچسب ها: سوخت ، مصرف سوخت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار