قریب زاده گفت: در ایام ماه رمضان و به سبب شیوع بیماری «کرونا»، تمام مساجد، امامزاده ها و اماکن مذهبی شهرستان جهرم تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 24 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:بیژن قریب زاده با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و تشکر از همراهی و همکاری عموم مردم شهرستان‌های جهرم و خفر به جهت تعطیلی اماکن مذهبی و عدم برگزاری هرگونه مراسم عمومی و مذهبی به جهت جلوگیری از انتشار ویروس منحوس «کرونا»، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و وضعیت غیر قابل پیش‌بینی شهرستان‌های جهرم و خفر در طی روزهای آتی و همچنین تصمیم مسئولین ذی‌ربط، اماکن مذهبی همچنان در طول این ماه تعطیل هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم افزود: هرگونه برگزاری مراسم عمومی و مذهبی از جمله نماز جماعت، افطاری، اطعام، نذری، مراسم ختم، پذیرایی، سخنرانی، محفل انس جزءخوانی و ترتیل خوانی، عزاداری، اعیاد، موالید و به طور کلی حضور و تجمعات در مساجد و اماکن مذهبی سطح شهرستان ممنوع است.

 

وی با اشاره به اینکه صرفا پخش اذان و دعاهای مخصوص ماه رمضان از بلندگوهای اماکن مقدس بلامانع است، خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن مذهبی صرفا به جهت حفظ سلامت عموم بوده و هرگونه اتخاذ تصمیم در خصوص بازگشایی اماکن مذهبی به اطلاع عموم می رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار