حسین صالحی شنبه ۶ اردیبهشت در یک کنفرانس خبری مَجازی گفت: راه‌های مختلفی برای خوداظهاری رقم کنتور برق پیش بینی و این امکان برای تمام مشترکان فراهم شده است که از طریق پیامک، اپلیکیشن برق یا سامانه و سایت اینترنتی توزیع برق شیراز، رقم قرائت شده را اعلام کند.
کد خبر: ۸۴۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 25 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حسین صالحی شنبه ۶ اردیبهشت در یک کنفرانس خبری مَجازی گفت: راه‌های مختلفی برای خوداظهاری رقم کنتور برق پیش بینی و این امکان برای تمام مشترکان فراهم شده است که از طریق پیامک، اپلیکیشن برق یا سامانه و سایت اینترنتی توزیع برق شیراز، رقم قرائت شده را اعلام کند.

صالحی خاطرنشان کرد: مشترکان بعد از دریافت پیامک و با توجه به راهنمایی انجام شده در محتوای پیامک، با رعایت کامل نکات ایمنی، ابتدا باید کنتور خود را مشخص و نسبت به قرائت رقم آن اقدام کنند.

معاون خدمات مشترکین توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه مشترک می تواند از طریق شماره درج شده روی بدنه کنتور و انطباق آن با شماره اعلامی در پیامک، کنتور خود را مشخص کند، گفت: روش قرائت در کنتورهای دیجیتال و مکانیکی متفاوت است.

او ادامه داد: دارندگان کنتورهای دیجیتال سه تعرفه ای، پس از فشردن دکمه نمایشگر و ملاحظه ساعت، تاریخ و تعرفه مجموع مصارف، ارقام درج شده برای تعرفه میان باری، اوج بار و کم باری را مشاهده و درج کنند.

صالحی با بیان اینکه در خصوص مشترکان دارای کنتورهای مکانیکی تک تعرفه، رقم کارکرد کنتور را بدون درج رقم سمت راست، قرائت کنند، گفت: بعد از قرائت رقم کنتور، روش های مختلفی برای اعلام آن پیش بینی شده است.

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز گفت: در روش اول مشترک می تواند رقم قرائت شده را از طریق سامانه مندرج در پیامک، ارسال کند.

او اضافه کرد: همچنین این امکان وجود دارد که مشترک شماره قرائت شده را به سرشماره پیامک ارسالی از سوی توزیع برق یا شماره مامور قرائت کنتور که در پیامک اطلاع رسانی شده، ارسال کند.

صالحی همچنین گفت: امکان اعلام رقم قرائت شده کنتور برق از طریق وب سایت شرکت توزیع برق شیراز به نشانی اینترنتی www.shirazedc.co.ir نیز وجود دارد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه اپلیکیشن برق نیز برای این منظور طراحی شده است، گفت: مشترکان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی برق، اپلیکیشن مورد اشاره را دریافت و روی تلفن همراه خود نصب کرده و با استفاده از آن ضمن دریافت خدمات غیرحضوری مختلف، نسبت به خوداظهاری رقم کنتور و پرداخت برق بها، اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار