رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم گفت: توجه بیشتر به نقش و جایگاه ارزنده شوراها در امر شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان و فراهم کردن شرایط رونق تولید ضروری است.
کد خبر: ۸۴۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 28 April 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:مجتبی براکه  اظهار داشت: شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی افزود: با تأسیس شوراها فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت و بیش‌ازپیش مشاهده شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم با بیان اینکه شورائیان با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند، گفت: با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه تلاش می‌کنیم و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم بر می‌دارند.

براکه با اشاره به اینکه شوراها صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی بگذارند، تاکید کرد: توجه بیشتر به نقش و جایگاه ارزنده شوراها در امر شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان و فراهم کردن شرایط رونق تولید توسط دولتمردان لازم و ضروری است.

کد خبر 4911680

برچسب ها: جهرم ، شرایط ، رونق تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار