مدیر نظارت اعتباربخشی و صدور پروانه‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی مراکز زیبایی پوست و مو،لیزر و جراحی‌های زیبایی تا اطلاع بعدی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 29 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:قاسم ایزدی بااشاره به شیوع بیماری کرونا و احتمال بیماری ویروسی کووید 19 از طریق ارائه خدمات پوست ،مو ،لیزر و جراحی‌های زیبایی اظهار داشت: فعالیت مراکز نامبرده تا اطلاع ثانوی تعطیل وارائه هرگونه خدمات در ان ماکز غیر قانونی می باشد.

ایزدی ادامه داد:در شیراز ۱۹ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز در هر شهرستان با نظارت دانشگاه جهت پاسخگویی به موارد اورژانسی ضمن رعایت کامل پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

ایزدی بااشاره به اینکه مطب‌ها نیز می‌تواند محلی برای تجمع افراد و افزایش شیوع ویروس کرونا باشد،گفت: مطب‌های خصوصی با رعایت کامل موارد بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند به بیماران خدمات ارائه دهند.

وی در ادامه بااشاره به ۷۹۹ مورد بازدید از مراکز درمانی توسط بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ۱۴ اسفند سال گذشته تا 6 اردیبهشت امسال بیان داشت:از این تعداد بازدید،۱۷ مورد تخلف کشف و به کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات معرفی‌شده‌اند که عمدتاً در ایام شیوع کرونا به‌صورت غیرقانونی اقدام به انجام فعالیت‌های زیبایی و دندانپزشکی داشته شناسایی و پلمب شده‌اند.

مدیر نظارت اعتباربخشی و صدور پروانه‌های رئیس اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از طریق دو سامانه تلفنی ۱۹۰ و ۱۸۱۹ موارد تخلف را گزارش دهند.

ایزدی یادآور شد:از تاریخ چهارم اسفند تا هشتم اردیبهشت بیش از 23 هزار مورد مشاوره و دریافت راهنمایی تلفنی برای مقابله با ویروس کرونا با دو سامانه ذکرشده انجام‌شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل بازرسان از اول اسفندماه تاکنون برای مقابله با کرونا جهت بازرسی مراکز درمانی،از شهروندان خواست تا در صورت نیاز برای مراجعه به مراکز درمانی در صورت امکان بدون همراه یا نهایتاً با یک همراه مراجعه کنند و حتی‌الامکان با هماهنگی تلفنی با مطب‌ها و مراکز درمانی با وقت قبلی مراجعه نمایند تا از ازدحام در مکان‌های درمانی جلوگیری شود.

برچسب ها: مراکز ، پوست ، مو ، زیبایی ، غیرقانونی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار