مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: قم ظرفیت برخورداری از حداقل یک تیم در یکی از لیگ‌های فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور را دارد.
کد خبر: ۸۴۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ 29 April 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از سقوط تیم صبای قم از لیگ برتر به دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در سال 1396 و تداوم عملکرد ضعیف این تیم که در نهایت منجر به تصمیم مسوولان استانی برای انحلال این تیم شد، فوتبال قم در سال‌های 1397 و 1398 نماینده‌ای در لیگ‌های بزرگسالان ایران نداشت.

زمانی که تغییر و تحولات در اسفند ماه سال 1397 در اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام شد و رسول منعم مدیر کل این مجموعه شد، وی که سابقه سه سال معاونت ورزش و جوانان قم در سال‌های 1388 تا 1391 را داشت با تجربه مدیرکلی در استان همدان، به محض حضور در قم از تلاش برای تدارک تیمی برای حضور در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم راجع به این تصمیم خود اظهار کرد: زمانی که به این اداره کل آمدم موضوع حضور یک تیم از استان قم در لیگ‌های فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور مد نظرم بود و در سال گذشته آن را پیگیری هم کردیم اما به دلیل اینکه زمان کم داشتیم محقق نشد.

منعم با بیان اینکه در روزهای اخیر با دو مورد از حامیان ورزش و بخش خصوصی نشست‌هایی را برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در فوتبال قم داریم، در تلاش هستیم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شرکت کنیم، اگر شرایط مهیا نشود یک تیم در لیگ دسته سوم ایران داشته باشیم.

وی در پایان راجع به احتمال بازگشایی اماکن ورزشی بعد از پانزدهم اردیبهشت ماه، ابراز کرد: اماکن ورزشی طبق دستورالعمل شماره 10 ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان تا پانزدهم این ماه تعطیل است اما به احتمال فراوان برخی از رشته‌ها که امکان فعالیت داشته باشند کار خود را آغاز می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار