فروشگاه هایپراستار شیراز در مجتمع خلیج فارس این شهر واقع شده و از روز نخست تا به حال با رعایت همه استانداردهای بین‌المللی، به مردم دوست داشتنی شیراز در حال خدمت‌رسانی است. مساحت این فروشگاه 8352 متر مربع است و با 2500 پارکینگ در سال 1391 افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۴۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 02 May 2020

از نخستین روز اعلام ورود کرونا به کشور، در تمامی فروشگاه‌های هایپراستار اقدامات پیشگیرانه زیادی جهت مقابله با این ویروس انجام شده که هایپراستار شیراز نیز از این قائده مستثنی نبوده است.


این فروشگاه همه روزه در ایام مبارک ماه رمضان آماده خدمت‌رسانی به مردم است و همه کارمندان هایپراستار با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خرید ایمنی را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. مردم شیراز نیز با رعایت همه نکات بهداشتی و توصیه‌های پیشگیرانه، نقش مهمی در ایجاد این فضای خرید سالم ایفا می‌کنند.

از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعبیه دستکش رایگان و مواد ضدعفونی دست برای مراجعه کنندگان
کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان
ضدعفونی مکرر همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه
نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی
اختصاص ساعت 9:30 تا 10:00 برای خرید افراد بالای 60 سال و سایر گروه‌های در معرض خطر
استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص
اقدامات هایپراستار شیراز در مقابله با شیوع ویروس کرونا

فروشگاه‌های هایپراستار از ابتدا براساس استانداردهای بین‌المللی تاسیس شده و در مواقع خاص مثل این روز‌ها هم مطابق همان دستورالعمل‌ها عمل می‌کند.

هایپراستار در تولید و عرضه مواد غذایی از استاندارد HACCP تبعیت می‌کند. HACCP یک استاندارد بین‌المللی است و الزامات مدیریت بهداشت مواد غذایی را مشخص می‌کند. این استاندارد به شما اطمینان می‌دهد که کلیه مواد غذایی این فروشگاه در صحت و سلامت کامل در فروشگاه‌های هایپراستار عرضه شود.

شرکت سوییسی SGS بر اجرای درست و بی‌نقص این استانداردها نظارت می‌کند و با تست‌های مخصوص اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز طبق برنامه مشخص پیش رود.

جدا از این اصول همیشگی، در شرایط خاص فعلی اقدامات دیگری هم طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی در هایپراستار انجام می‌شود تا محیط خرید ایمنی برای مشتریان فراهم گردد.

اقدامات هایپراستار شیراز در مقابله با شیوع ویروس کرونا

توصیه ما این است که در این ایام به جای مراجعه به چندین فروشگاه که باعث رفت‌ و آمد بیشتر و بالا رفتن ریسک شیوع ویروس کرونا می‌شود، به یک فروشگاه مراجعه کنید. هایپراستار زیر یک سقف تمام اجناس مورد نیاز شما را فراهم آورده است و از سلامت محیط و اجناس خود اطمینان کامل دارد.

این فروشگاه این روزها مثل همیشه باز است و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

ساعت کاری فروشگاه در ایام مبارک ماه رمضان:

جمعه تا سه شنبه: 23 - 10

چهارشنبه و پنجشنبه: 24- 10

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار