با شناسایی ۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس آمار مبتلایان به ۳ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.
کد خبر: ۸۴۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 02 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ۹۱۴ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کروناویروس در روز گذشته تاکنون، ۵۰ مورد مثبت گزارش شده است.
عبدالرسول همتی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۸۷ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.
معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۱۸۸ نفر از بیماران در استان یا با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص یا از قرنطینه خانگی با بهبودی کامل خارج شده اند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار موارد ابتلا به کروناویروس از شیوع تا کنون در استان را سه هزار و ۷۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۷۵۷ مورد در شیراز؛ آباده ۱۲۴ مورد؛ مرودشت ۱۲۱ مورد؛ اقلید و استهبان هر کدام ۸۴ مورد؛ خرم بید ۸۰ مورد؛ رستم ۶۸ مورد؛ کازرون و فیروزآباد هر کدام ۵۳ مورد؛ کوه چنار ۴۷ مورد؛ کوار و سپیدان هر کدام ۴۲ مورد؛ داراب ۴۱ مورد؛ پاسارگاد ۴۰ مورد؛ ممسنی ۳۸ مورد؛ زرقان و لامرد هر کدام ۳۲ مورد؛ ارسنجان ۳۰ مورد؛ سروستان و بوانات هر کدام ۲۵ مورد؛ نی ریز ۲۴ مورد؛ مهر ۲۱ مورد؛ زرین دشت ۱۶ مورد؛ قیروکارزین ۱۸ مورد؛ بیضا ۱۲ مورد؛ سرچهان ۱۰ مورد؛ فراشبند ۹ مورد؛ خرامه ۸ مورد و بختگان ۷ مورد بوده است .
همتی از مردم خواست با در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و فاصله مناسب در روابط اجتماعی، از ابتلا به بیماری کووید۱۹ پیشگیری کنند.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار