مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: طی ۲ سال تعداد ۴۵۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در این استان احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 05 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فرهاد اسماعیلی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فرهنگیان استان فارس، گفت: مسکن یکی از دغدغه‌های اقشار مختلف مردم خصوصا فرهنگیان است و امروز با نگاه مطلوبی که به این بخش وجود دارد، امیداوریم بخشی از نیاز جامعه فرهنگیان به مسکن، با اجرای طرح اقدام ملی مرتفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نیاز فرهنگیان به مسکن بیش از این است از پیش‌بینی انجام شده است، افزود: از مجموع ۴۵۰۰ واحد پیش‌بینی شده، ۱۰۰۰ واحد در شهر شیراز و مابقی نیز در سایر نقاط استان فارس احداث خواهد شد.

اسماعیلی گفت: با توجه به اینکه احداث واحدهای مسکونی ویژه فرهنگینان در قالب یک طرح ملی انجام می شود، تلاش می‌کنیم تا با هم افزایی و در اختیار گذاشتن امکانات موجود نظیر زمین مناسب، به تحقق و گسترش این مهم کمک کنیم.

او با اشاره به اینکه امروز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهرجدید صدرا آغاز شد، گفت: همزمان با این اقدام، در هر یک از شهرستان‌های پاسارگاد و قیروکارزین نیز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه در آینده کار ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان در دیگر نقاط این استان آغاز خواهد شد، گفت: برای تحقق این طرح تسهیلات مناسبی از سوی بانک‌های ملی و مسکن پیش بینی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هزینه احداث واحدهای مسکونی از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی متناسب با متراژ هر واحد تامین خواهد شد و این امیدواری وجود دارد که ظرف مدت ۲ سال، واحدها آماده تحویل شود.

برچسب ها: مسکن ، فرهنگیان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار