رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به صورت جمعی و فردی تدارک دیده شده است تا عموم مردم بتوانند نهایت بهره را از این مناسبت فرخنده داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 06 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام محمد رضایی با اشاره به مقام و فضائل کریم اهل بیت(ع) و اهمیت گرامیداشت ولادت آن حضرت و لزوم استفاده از نظیر این مناسبت‌ها خصوصا در شرایط کنونی، گفت: برنامه‌هایی به شکل فردی و خانوادگی از یک روز قبل میلاد امام حسن(ع) روز قبل از میلاد امام حسن(ع) برنامه های فردی و خانوادگی جهت استفاده مردم پیش بینی شده است.

رضایی گفت: روز جمعه ۱۹ اردیبهشت مصادف با ۱۴ رمضان آیین تعویض پرچم گنبد آستان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد و پرچم کریم اهل بیت(ع) مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) برفراز گنبد آستان مقدس به اهتزاز در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی می توان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری نهایت استفاده را نمود گفت: در شب میلاد دومین امام شیعیان، توسل و قرائت خانوادگی زیارت امام بی حرم دقایقی قبل از ساعت ۲۱ همزمان با پخش مستقیم از آستان قدس رضوی، حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۰ اردیبهشت مصادف با ۱۵ رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز ویژه برنامه ای به همین مناسبت همراه با پخش از مأذنه های مساجد و سیستم صوت بقاع متبرکه خواهیم داشت که این برنامه از طریق رادیو معارف بصورت سراسری پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار