معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و سه مورد فوتی در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 08 May 2020

تابناک فارس: عبدالرسول همتی گفت: از هزار و ۶۰۶ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تخصصی کووید ۱۹ استان، ۴۵ مورد مثبت شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به سه هزار و ۹۶۶ نفر رسیده است.
او افزود: متاسفانه سه نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این سه مورد جدید (دو زن و یک مرد از شیراز)، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۸ نفر رسیده است.


معاون بهداشت دانشگاه ۹۸ مورد فوتی استان بر اثر ابتلا به کروناویروس از شروع تاکنون را ۶۱ مورد مربوط به شیراز؛ ۱۰ مورد مرودشت؛ ۳ مورد آباده؛ ۲ مورد اقلید؛ رستم، کازرون، داراب، پاسارگاد، زرقان، ارسنجان، سروستان، نی ریز و بیضا هر کدام یک نفر عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان اعلام کرد.

گویا فهرست شهرستان های سفید هر ۱۴ روز یک بار و فهرست شهرستان های زرد هر چهار تا پنج روز یک بار بازنگری می شود با وجود این باز هم شهرهایی مانند آباده و اقلید که هر روز آمار مبتلاها بیشتر می‌شود در وضعیت سفید قرار دارند!و به گفته رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس: براساس آخرین آمار ۲۷ شهرستان در استان فارس و توابع آن ها که مجموعا ۴۷ شهر را دربر می گیرد، امکان برپایی نماز جمعه در ۱۹ اردیبهشت(امروز) را دارند!

و من الله توفیق...

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار