مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معاملات انجام شده در بورس گفت: در معاملات هفته گذشته تعداد ۳۸۱ میلیون و ۳۵۹ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۴۳۹۴ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۸۴۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 09 May 2020


تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس در هفته منتهی به 17 اردیبهشت ماه اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد 381 میلیون و 359 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 4394 میلیارد ریال مبادله شد.

وی با اشاره به جزئیات این معاملات گفت: 52 درصد از معاملات انجام شده مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده که این تعداد سهام متعلق به 464 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان، نیرو ترانس و بانک پارسیان بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های حفاری شمال، بانک آینده و کود شیمیایی اوره لردگان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، فولاد هرمزگان جنوب، بین‌المللی توسعه ساختمان بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت لاوان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 99822 واحد افزایش و به عدد 977923 رسید.

برچسب ها: بورس ، سهم بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار