حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان بابیان اینکه از نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد، گفت: این اقدام با همراهی خیران صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۴۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 10 May 2020

فلسفه وقف رفع مشکلات مادی و معنوی مردم است - خبرگزاری حوزه

مدیرکل اوقاف استان سمنان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه زمانی نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان ۱۴ هزار بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع‌شده است، ابراز داشت: این اقدام با مشارکت خیران در سطح استان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، حدود ۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی بین اقشار مختلف مردم توزیع‌شده است، ابراز داشت: برای پیشگیری از شیوع کرونا تهیه و توزیع ۵۰ هزار ماسک نیز در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی ضمن بیان اینکه در نیمه شعبان شش هزار بسته بین گروه‌های هدف و اقشار نیازمند جامعه توزیع‌شده است، افزود: با شیوع بیماری ویروسی کرونا اوقاف نیز همانند دیگر نهادها و ارگان‌ها به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و در طرح همدلی و موسادت همکاری و مشارکت داشته است.

تدینی ضمن بیان اینکه با اجرای طرح ضیافت همدلی بالغ‌بر هشت هزار بسته ارزاق تهیه و توزیع‌شده است، تصریح کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و باهمت امنای بقاع متبرکه و خیران این بسته‌ها تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذورات بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیران بسته‌های ارزاق تهیه و بین نیازمندان و خسارت دیدگان کرونا توزیع خواهد شد که باید گفت در این بین خیران نیز سهم بسزایی در اجرای این طرح‌ها بر عهده داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار