استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از افتتاحیه آشیانه بالگرد با حضور مسئولان هلال احمر کشور خبر داد و گفت: فردا با حضور مسئولان هلال احمر کشور این آشیانه با اختصاص یک بالگرد و ۱۷۰۰ بسته حمایتی از طرف هلال احمر برای آسیب دیدگان از کرونا افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 11 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نوزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا برگزار شد از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: حضور مقام معظم رهبری در نشست ستاد ملی کرونا به صورت ویدئو کنفرانس روحیه بخش و مایه دلگرمی همه مسئولان نظام شد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه از مصوبه مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت و تصریح کرد: مقرر شد که از ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه تمام مدارس کشور به صورت داوطلبانه بازگشایی شود.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه حضور دانش آموزان در کلاس درس الزامی نیست بلکه افرادی که نیاز به سئوال و یا تکمیل توضیحات دارند می‌توانند در مدارس با معلمان مربوطه درمیان بگذارند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به وضعیت استان در بحث کرونا پرداخت و تصریح کرد: ظرف چند روز گذشته شاهد سیر صعودی تعداد مبتلایان بودیم اما این روند افزایشی دال بر وخامت اوضاع نیست.

وی افزود: دلیل افزایش نسبی مبتلایان تسریع در روند بیماریابی و غربالگری افراد مشکوک و افراد مرتبط با مبتلایان است.

استاندار ایلام در ادامه به وخامت وضعیت کرونا در استان همسایه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در خوزستان وضعیت خوبی در ارتباط با کرونا گزارش نمی‌شود بایست مواظبت بیشتری در شهرستان‌های همسایه این استان انجام داد.

گفتنی است که در نوزدهمین ستاد استانی مبارزه با کرونا از محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی تولیدی دانشگاه ایلام رونمایی شد./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار