کد خبر: ۸۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 11 May 2020

درحالیکه شیوع ویروس کرونا تمام توجهات را به خود جلب کرده است اما این موضوع باعث نشده که برخی مدیران از هیچگونه تلاشی برای تغییرات حاشیه دار در مجموعه خود کوتاهی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عزل و نصب‌های پی در پی در یک دستگاه خدماتی استان گیلان طی روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته است.

درحالیکه شیوع ویروس کرونا تمام توجهات را به خود جلب کرده است اما این موضوع باعث نشده که برخی مدیران از هیچگونه تلاشی برای تغییرات حاشیه دار در مجموعه خود کوتاهی کنند.

در همین راستا شنیده های دیارمیرزا حاکی از این است که نیمه اول اردیبهشت یکی از کارمندان زیر مجموعه یک دستگاه خدمت رسان در استان درحالی که بعد از رهایی از کرونا و سپری کردن دوران نقاهت در محل کار خود حاضر شده به جای قدردانی از خدماتش به مردم در دوران کرونا با حکم عزل از مسئولیت مواجه می شود!

البته اینکه یک مدیر دست به تغییرات در زیرمجموعه خود بزند چیز عجیب و غریبی نیست اما مساله آنجا حاشیه ساز می شود که علت عزل او صرفا به دلیل عدم اجرای دستور غیرقانونی آقای رئیس طی سالهای گذشته است.

ماجرا وقتی جالب می شود که بدانیم آقای رئیس مورد نظر ما در سال ۹۳ درخواست می کند تا همسرشان را با مدرک کارشناسی ادبیات و ارشد روانشناسی در جایی به کار گیری کند که با مدرک تحصیلی ایشان ارتباط چندانی نداشته است که با پاسخ منفی کارمند وظیفه شناس نیز رو به رو می شود.

در همان زمان آقای دکتر تهدید می‎کند که این موضوع در آینده برای‌تان گران تمام می‌شود اما طی سالهای اخیر به دلیل دوری اس صندلی ریاست، فرصت تلافی پیش نمی آید تا اینکه چرخ گردون به گونه ای رقم می خورد که آقای دکتر مجدد بر مسند ریاست می نشیند.

آقای مدیر از اوایل سال ۹۷ که مسئولیت را برعهده می گیرد، از هیچ فرصتی برای کارشکنی و اذیت این خانم کارمند دریغ نکرده و در نهایت با فشار همسرشان موفق میشود که او را عزل کند.

 این سوال اساسی پیش می آید که آیا حوزه های کاری آنقدر خاله‏‎زنکی شده اند که برای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان هم باید همسر مدیران تصمیم بگیرند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار