شب قدر از شبکه فارس بیننده برنامه‌های حرم شاهچراغ (ع) باشید.
کد خبر: ۸۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 12 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون فرهنگی آستان مطهر احمد بن موسی (ع)  گفت: برنامه‌ها و مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) بدون حضور زائران و از طریق پخش مستقیم صدا و سیما برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سلامی، با بیان این که مراسم شب‌های قدر از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود افزود: قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی و سخنرانی از برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) است.
وی گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، آیت اله دژکام امام جمعه شیراز، در شب بیست و یکم حجت الاسلام ملک مکان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس و در شب بیست و سوم حجت الاسلام حدائق سخنرانی می‌کنند.
حجت الاسلام مظفری مسئول حرم مطهر علی بن حمزه (ع) نیز گفت: مراسم شب‌های قدر در این حرم مطهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تا ساعت یک بامداد برگزار می‌شود.
به گفته مسئول روابط عمومی حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)، مراسم شب‌های قدر این حرم مطهر، با حضور مداحان مطرح استان و به صورت مجازی برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند از نشانی فضای مجازی astaneh.hoseini برنامه‌های شب قدر را دنبال کنند.
حجت الاسلام سلمانزاده، مسئول امور مساجد فارس نیز گفت: مساجد و حسینه‌های فارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت دو ساعت باز است و تعیین ساعت حضور، بر عهده امام جماعت و هیئت امنای مساجد گذاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار