اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 23 اردیبهشت
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 23 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 12 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/2/23 تقدیم حضور می گردد :

 نیروی انتظامی در نقطه ایده آل پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد / تلاش جهادی مردم و مسئولان موضوعی است که دشمن در خود ندارد 

فرمانده ناجا با تاکید بر هوشمند سازی ماموریت های پلیس، گفت: نیروی انتظامی در نقطه ایده آل پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری " در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران با درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع سلامت و همچنین روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین آرزوی صحت و سلامت برای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  و شکرگزاری از توفیق کسب معنویت و عبادت در ماه مبارک رمضان، گفت: اگر تاکنون هربلایی بر کشور ما نازل شده با همین دعاها و مناجات مردم رفع شده است و امیدواریم که به فضل خدا و دعاهای مردم در شب های قدر این ویروس منحوس نیز از کشور ما و از روی کره زمین محو شود.

وی با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان، خانواده های معظم شهدا و همه مسئولان لشکری و کشوری در این مراسم با تسلیت شهادت دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: استان مازندران یکی از استان های ویژه، پهناور، برخوردار از مواهب الهی و دارای مردمانی شریف و بزرگوار است که نه تنها سرزمین علویان بلکه مرکز حکومت شیعی است.

فرمانده ناجا با بیان این که دیار علویان از هر حیث باعث افتخار و سربلندی کشور است،خاطر نشان کرد: تمامی سعی و تلاش نیروی انتظامی بر این است تا خدمتی را در شان و منزلت مردم عزیز این استان ارائه دهد.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی اذعان داشت: استان مازندران علیرغم ارائه خدمات ملی با توجه به حجم حضور مردم از سراسر کشور در این استان از منابع و اعتبارات استانی برخوردار است، ولی این موضوع نتوانسته خللی در ماموریت های انتظامی در این استان ایجاد کند.

سردار اشتری، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هرچند با کمبود منابع روبه روست ولی این خلاء ها با روحیه جهادی کارکنان این نیروی با حداقل امکانات سازمانی پر شده و تلاش ما هم بر این است که با کمک و پشتیبانی دستگاه های اجرایی با تقویت این نیرو مشکلات موجود در سال جدید به حداقل برسد.

وی با اشاره به این که علیرغم همه مشکلات پیش آمده در سال گذشته شاهد کاهش جرایم در حوزه های مختلف هستیم، گفت: بروز برخی از جرایم نظیر سرقت عواقب برخی موضوعاتی همچون مشکلات اقتصادی و ... نیز می شود که در بررسی ها باید این عوامل مد نظر قرار گیرند.

فرمانده ناجا در ادامه اظهار داشت: هر وقت سرقتی واقع می شود تمامی نگاه ها به سمت نیروی انتظامی است وظیفه ما کشف و احقاق حقوق مال باختگان است ولی تمامی عوامل مربوطه نیز باید مد نظر قرار گیرند.

سردار اشتری، بیان کرد: سال 98 با توجه به موضوعات ایجاد شده سال پر موضوعی بوده است ولی با حضور مردم ، مدیریت جهادی مسئولان، درایت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و عنایت الهی تمامی این اتفاقات به فرصت تبدیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت سردار "حاج قاسم سلیمانی"، اظهار داشت: شهادت ایشان حادثه بزرگی بود و در این حادثه مجاهد بزرگی را از دست دادیم ولی حضور چند 10 میلیونی مردم در مراسم بدرقه پیکر این شهید رای مجدد به جمهوری اسلامی، بیعت با مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و دفاع از آرمان ها و دستارودهای انقلاب اسلامی بوده است .

عالی ترین مقام انتظامی کشور، تصریح کرد: به سلامت برگزار شدن این مراسم در جای جای کشور که یکی از وظایف نیروی انتظامی بوده است، قدرت مضاعفی به این نیرو بخشید.

وی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در تمامی مسائل پیش آمده که منجر به خنثی سازی اهداف دشمن در تمامی این موضوعات شده است، گفت: در بحث بیماری کرونا که تمام دنیا درگیر این بیماری شدند، با تمام کنایه هایی که معاندان نظام به جمهوری اسلامی ایران نسبت دادند خود همان کشورهای استکباری با تمامی منابعی که در اختیار داشتند نشان دادند که نتوانستند بر مشکلات پیش آمده فایق آیند و نمادی از خباثت، نژاد پرستی و سلطه گری را به نمایش گذاشتند .

فرمانده نیروی انتظامی به بحث تحریم دارویی کشور توسط دشمنان در این روزهای سخت که منجر به حوادث ناگواری شد، اشاره و تصریح کرد: با درایت مردم، تمامی این مشکلات مرتفع و کشور از لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده بی نیاز شد و این مجاهدت ها و تلاش های جهادی مردم و مسئولان از جمله موضوعاتی است که دشمن در خود ندارد.

سردار اشتری با اشاره به خدمات و ماموریت های نیروی انتظامی در زمان شیوع بیماری کرونا ، تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، محتکران و آلوده کنندگان فضای مجازی و همچنین ضدعفونی کردن معابر با خودروهای یگان ویژه علیرغم تبلیغات سوء دشمن که این یگان را در مقابله با مردم نشان می دادند از جمله اقدامات پلیس در آن ایام بوده است .

فرمانده ناجا اظهار داشت: در بحث فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی استان ها نیروی انتظامی با کمک بسیج و سایر نیروهای مسلح بدون هیچ گونه تنشی ماموریت خود را به پایان رساند و این نتیجه همکاری مردم و اجرای مقتدرانه قانون از سوی کارکنان نیروی انتظامی بود .

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان این که نیروی انتظامی در خدمت مردم است و سعی ما بر این است که به پلیس در تراز انقلاب اسلامی نزدیک شویم ، گفت: نیروی انتظامی در حال حاضر در نقطه ایده آلی قرار دارد .

وی با اشاره به اثرات هوشمند سازی پلیس در ارتقاء امنیت، اظهار داشت: باید به تناسب زمان پیش رفت و از تکنولوژی های روز استفاده کرد که این امر نیازمند تحول در ساختار سازمانی، زیرساخت ها، آموزش نیروی انسانی، تامین تجهیزات و همچنین نیازمند مشارکت های مردمی است .

سردار اشتری، خاطرنشان کرد: استان مازندران یکی از استان های پیشتاز در طرح هوشمند سازی پلیس و یکی از استان هایی است که تمامی طرح های هوشمند سازی به صورت پایلوت در آن اجرا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از سردار "میرفیضی" که فرماندهی لایق، خستگی ناپذیر، توانمند و با تجربه بوده و گام های بلندی را در ارتقاء امنیت استان مازندران برداشته است گفت: امانت داری ، ولایتمداری، مومن، باتجربه و دارای روحیه ای جهادی از جمله ملاک های انتخاب در واگذاری مسئولیت های فرماندهی در نیروی انتظامی است .

سردار اشتری با اشاره به تجارب ارزنده سردار "میرزایی" در پلیس مبارزه با مواد مخدر که یکی از اولویت های ماموریتی ناجا در عمل به فرامین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است وی را به سمت فرمانده انتظامی استان مازندران منصوب کرد.#

 مدیریت فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ترددها بدون هیچ گونه تنشی / نیروی انتظامی در کنار انجام وظایف ذاتی در پیشگیری از شیوع کرونا خوش درخشید/ برخورد با محتکران و مدیریت فضای مجازی از اقدامات شاخص ناجا 

فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: نیروی انتظامی در کنار انجام وظایف ذاتی در پیشگیری از شیوع کرونا خوش درخشید. 

 پلیس، سردار "حسین اشتری" صبح امروز در راس هیئتی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران با آیت الله "محمدی لائینی" دیدار کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و بهره مندی از ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر، ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم در این شب ها شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی ضمن تشکر از برگزاری این دیدار از هدایت ها و حمایت های معنوی نماینده ولی فقیه از مجموعه فرماندهی انتظامی و دریابانی استان که همواره مورد لطف و عنایت خود قرار دادند، تقدیر کرد.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح کشور به اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی از همان روزهای اول خبر داد و افزود: نیروی انتظامی پس از ماموریت مهم برقراری نظم و امنیت انتخابات در حوزه مقابله و پیشگیری ویروس کرونا ورود و با محتکران برابر قانون برخورد کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در روزهای اول که وضعیت کشور برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مناسب نبود و اقلام بهداشتی کم بود از شناسایی انبارها و برخورد با محتکران در این حوزه خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم، حوزه فضای مجازی و اتفاقاتی بود که در این حوزه مردم را نگران کرد و موجب ایجاد دلهره در آنان شد.

فرمانده ناجا به وابستگی بیشتر مردم در ایام شیوع ویروس کرونا به فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد در این فضا خیلی تاخت و تاز کردند و پلیس با شناسایی این دسته از افراد که در داخل کشور بودند، برخورد کرد.

اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه در حوزه ضد عفونی و گند زدایی کردن معابر عمومی و خیابان ها با استفاده از تجهیزات و امکانات یگان ویژه به ویژه آب پاش ها اشاره و تصریح کرد: نگاهی که برخی نسبت به این ادوات و تجهیزات داشته اند و مدعی بودند که علیه مردم است، دیدند که این امکانات برای مردم است و چنانچه افرادی در جایی با اغتشاشات بخواهند نظم و امنیت جامعه را دچار اخلال کنند از این وسایل برای کنترل اجتماعات استفاده خواهد شد.

فرمانده ناجا همچنین به موضوع بهداشت و درمان در نیروهای مسلح و فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ورود نیروهای مسلح در این حوزه اشاره کرد و افزود: قرارگاه امام رضا (ع) در نیروهای مسلح راه اندازی شد و  به کمک وزارت بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شد .

وی به راه اندازی هزار تخت بیمارستانی در مراکز درمانی ناجا و آمادگی نیروی انتظامی برای پذیرش بیماران کرونایی در همان ایام اشاره و تصریح کرد: تعداد زیادی از شهروندانی که به مراکز و بیمارستان های ناجا برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند از خدمات ارائه شده نسبت به دیگر مراکز اعلام رضایتمندی داشتند.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تردد ها در استان های مازندران و گیلان که در اوج بیماری کرونا بودند، اظهار داشت : با توجه به وجود چندین هزار مبادی ورودی و خروجی در کشور، بحمداله موفق شدیم، بدون هیچ گونه تنشی همه راه های اصلی و فرعی را کنترل کنیم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در طرح فاصله گذاری اجتماعی هم باید قانون را اجرا و هم با مردم مدارا می کرد و این یکی از مهمترین موضوعاتی بود که ناجا در این حوزه سربلند و موفق عمل کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در موضوع کنترل و نظارت بر فروشگاه ها، مغازه ها و اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی خوب عمل کرد، ادامه داد: روز 13 فروردین ماه و حضور مردم در طبیعت از دیگر موضوعات و دغدغه های مهم مردم و مسئولان بود که ناجا در این ماموریت نیز با همکاری خوب مردم و تاکید بر در خانه بمانیم، خیلی خوب عمل کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار انجام همه وظایف ذاتی در پیشگیری از شیوع کرونا خوش درخشید، افزود: بخشی از این اقدامات در نشست ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با دولت و ستاد مقابله با ویروس کرونا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و بخشی دیگر از سوی وزارت کشور ارائه شد.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در استان مازندران از افزایش کشف جرایم و موفقیت های پلیس در حوزه پیشگیری از وقوع آن خبر داد و گفت : این موفقیت ها مرهون همت سردار " میرفیضی " و تلاش همکارانش در طول 4 سال گذشته بوده هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه هر چند برخی افزایش سرقت ها را از چشم ناجا می بینند، افزود: بیشترین علل و منشأ وقوع سرقت ها مشکلات اقتصادی و برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه است که باید سهم هر یک از سازمان ها در حوزه جرایم مشخص شود.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که پلیس باید در تراز انقلاب باشد، بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما خدمات رسانی به مردم با اقتدار توام با رافت اسلامی بوده تا در کنار مسائل تخصصی، حقوق مردم رعایت شود و براساس مبانی و موازین شرعی و اسلامی کارها را به پیش ببریم.

فرمانده ناجا در پایان ضمن معرفی سردار "میرزایی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان از تلاش ها و زحمات سردار میرفیضی در طول 4 سال خدمت در استان مازندران قدردانی کرد.#

 اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود / پلیس ایران در مقایسه با پلیس سایرکشورها، مهربان، رئوف و مقتدر است 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پلیس ایران در مقایسه با پلیس دیگر کشورهای جهان، مهربان، رئوف و مقتدر است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله "محمدباقر محمدی لائینی" در دیدار فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) در خصوص اهمیت برگزاری مراسم شب های قدر، ستاد مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد با رعایت توصیه های بهداشتی مردم می توانند با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا از فیوضات این شب ها بهره مند شوند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در بر قراری نظم و امنیت در زمان بروز برخی حوادث و وقایع اجتماعی پس از گرانی بنزین و همچنین حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل در نوروز 98 و ویروس کرونا در نوروز 99 را مهم و انکار ناپذیر دانست .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، بارزترین ویژگی نیروی انتظامی را در مقایسه با پلیس سایرکشورها، پلیس مهربان، مقتدر و اخلاق مدار خصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دانست.

آیت الله لائینی در ادامه به ویژگی های گردشگری و مسافرپذیری استان مازندران نسبت به سایر استان ها اشاره و تصریح کرد: ایجاد ایست و بازرسی های متعدد و کنترل مبادی ورودی ها برای پلیس مازندران کاری به مراتب دشوارتر و سخت تر از سایر استان ها بوده است.

وی با اشاره به اهمیت اقتدار پلیس در میان مردم، نقش این عامل را در تاثیرگذاری و تاثیر پذیری مردم مهم دانست و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اقتدار ناجا مورد خدشه واقع شود و این اقتدار باید در میان مردم حفظ شود چرا که عامل مهمی در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه است.

امام جمعه شهرستان ساری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مولفه های خوب مدیریتی برای فرماندهان تلاش برای رفع کمبودهای زیرمجموعه است بر پیگیری مشکلات معیشتی کارکنان ناجا و تجهیزات و امکانات این نیرو تاکید کرد.

آیت الله لائینی ، ماموریت ها و مسئولیت ها در استان مازندران را ملی دانست و تصریح کرد: نمی توان با امکانات و بودجه محلی ، اقدامات ملی داشت لذا نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری و تخصیص اعتبارات ملی در حوزه های مختلف در این استان هستیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان مازندران هم در بعد فرماندهی و هم در بعد عقیدتی با توجه به تغییرات ایجاد شده تازه نفس شده و ابراز امیدواری کرد: با وجود این دو نیروی محرکه ، شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه نظم وامنیت در استان باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان برای سردار میرفیضی که به عنوان فرمانده انتظامی استان قم منصوب شدند، آرزوی موفقیت کرد و انتصاب سردار "میرزایی "را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان تبریک گفت.#

 تحقق توسعه استان نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است 

استاندار مازندران، گفت: تحقق توسعه استان در حوزه ها ی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نتیجه تلاش و همت نیروی انتظامی است . 

 احمد حسین زادگان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به نقش نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت ها نقش موثری را در تمامی عرسه ها از جمله توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برعهده دارد .

استاندار مازندران با اشاره به بخشی از ماموریت های نیروی انتظامی، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور، مبارزه با تخلفات فضای سایبری و برقرای نظم و امنیت در راه های کشور از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی به شمار می روند .

حسین زادگان با اشاره به فعالیتهای مهم و اثرگذار نیروی انتظامی در استان مازندران، نقش نیروی انتظامی را در توسعه استان مهم و اثر گذار دانست و اظهار داشت: با توجه به صنعت و موقغیت گردشگری استان با وجود امنیت پایداری که در استان وجود دارد شاهد رونق این صنعت در استان هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به هوشمند سازی پلیس در استان مازندران به نصب بیش از 3 هزار دوربین در ورودی های شهرها و روستاهای استان با همکاری دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: این اقدام عاملی اثرگذار در کاهش سرقت ها از جمله سرقت احشام و رشد اقتصادی استان خصوصا در حوزه کشاورزی و دام پروری بوده است.

وی همچنین با شاره به کاهش تخلفات و جرایم استان، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده حجم گسترده تخلفات نسبت به جمعیت ثابت استان در فصول مسافرت ها بیشتر است که وجود این عامل کار را برای نیروی انتظامی استان حساس تر خواهد کرد .

حسین زادگان به همدلی و اتحاد نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در هنگام وقوع بحران هایی نظیر شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: این اتحاد و همدلی نتیجه تلاش و همدلی و همراهی نیروی انتظامی استان با اعضای شورای تامین و سایر دستگاه های اجرایی بوده است .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا حضور پرشمار مسافران در استان مازندران با توجه به موقعیت گردشگرپذیری این استان ، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان را اقدامی سخت و پر زحمت توصیف کرد و گفت، با اقدام به موقع و اثر گذار نیروی انتظامی این ماموریت به خوبی انجام شد .

استاندار مازندران ضمن اشاره به کاهش 16 درصدی شرارت ، کاهش 31 درصدی قتل و همچنین کاهش 56 درصدی درگیری و نزاع دسته جمعی در استان مازندران از زحمات خالصانه و ارزنده سردار میرفیضی در طول خدمت خود در این استان قدردانی کرد .

وی در پایان نمایندگی از مردم مازندران از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در استان قدردانی کرد و گفت: امنیت موجود در استان نتیجه زحمات مدبرانه و هوشمندانه فرماندهی انتظامی استان و تلاش های کلیه کارکنان انتظامی استان بوده است .

 

 

برقراری امنیت یک وظیفه همگانی است 

فرمانده انتظامی استان مازندران ،گفت: مقوله امنیت یک وظیفه همگانی و نیازمند همدلی و مشارکت همه نهادهای اجتماعی است. 

 سردارمرتضی میرزایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور سرداراشتری فرمانده ناجا، نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولان لشگری و کشوری استان همراه بود، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: امنیت مقوله ای است که تنها از وظایف یک سازمان محسوب نمی شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: اگر امروز شاهد موفقیت پلیس در عرصه امنیت هستیم این امر نتیجه همکاری و همدلی همه نهادهای اجتماعی است که در این مقوله فعالیت دارند .

سردارمیرزایی، خاطرنشان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در مقوله امنیت نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی با پلیس است.

وی با بیان این که مسئولیت برقراری نظم و امنیت امانتی است که در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی هم بتوانیم این مسئولیت را به سرانجام مقصود برسانیم .

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار داشت: زمانی می توانیم در ماموریت های خود موفق باشیم که عملکردمان موجب کسب رضایت مردم و خدای متعال قرار گیرد .

سردار میرزایی با قدردانی از حسن اعتماد فرمانده ناجا برای وی در این مسئولیت، ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، سایر مسئولان نظامی و انتظامی و همه همکاران شاهد امنیت قابل قبولی در استان باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار