منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: بدون شک همه نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا ساختار مجلس قوی، کارآمد و هوشمند شود و نمایندگان هم باید در عرصه‌هایی که اولویت جدی مردم است، فعال باشند.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 15 May 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:ابراهیم عزیزی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: قطعاً یکی از مهمترین اولویت‌های مجلس آینده تحول ساختاری و همچنین تلاش در جهت کارآمدسازی مجلس است.

وی افزود: بدون شک همه نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا ساختار مجلس قوی، کارآمد و هوشمند شود و نمایندگان هم باید در عرصه‌هایی که اولویت جدی مردم است، فعال باشند.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعاً مجلس بدون یک ساختار هوشمند، فعال و کارآمد نمی‌تواند به مصاف عقب ماندگی‌ها و ناکارآمدی‌های موجود در برخی از بخش‌های جامعه برود و بر این اساس تحول ساختاری مجلس اهمیت زیادی دارد.

عزیزی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید دو ویژگی را به طور کامل داشته باشد، گفت: انقلابی‌گری باید خصیصه اصلی نمایندگان مجلس باشد و نمایندگان باید در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند و در بررسی موضوعات مختلف باید این ویژگی را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر مجلس باید کارآمد باشد، تاکید کرد: در صورتی که مجلس کارآمد نباشد، قطعاً مشکلات مردم پابرجا می‌ماند و بر این اساس باید اصلاحاتی در جهت کارآمدسازی مجلس در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: در صورتی که این اصلاحات ساختاری در مجلس یازدهم اتفاق بیفتد قطعاً شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور در جهت حل مشکلات مردم خواهیم بود.

کد خبر 4924821

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار