سه تروریست داعشی اعتراف کردند عملیات‌های تروریستی خود را با هماهنگی آمریکا انجام می‌دادند.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 15 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از خبرگزاری سانا، سه تروریست داعشی اعتراف کردند عملیات‌های تروریستی خود را با هماهنگی آمریکا انجام می‌دادند.

بر این اساس، ارتش سوریه در یک عملیات در منطقه البادیه موفق شد سه تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و سه تن دیگر را دستگیر کند.

این سه تروریست جوان در اعترافات خود اذعان کردند عملیات تروریستی خود را با هماهنگی نظامیان اشغالگر آمریکایی که در منطقه التنف در مرز سوریه و اردن ساکن بودند انجام می‌دادند. این تروریست‌ها اعتراف کردند نیرو‌های آمریکایی به آن‌ها آموزش داده اند و نیز تسلیحات لازم برای اقداماتشان را تامین کرده اند.

یکی از تروریست‌ها اعتراف کرد: نیرو‌های دموکراتیک سوریه و نظامیان آمریکایی در برخی مواقع ما را برای انجام عملیات تروریستی مشایعت می‌کردند. در یک عملیات تروریستی که از رقه به سمت دیرالزور حرکت می‌کردیم چند خودروی آمریکایی و نیرو‌های دموکراتیک سوریه محافظ ما بودند. همچنین بالگرد‌های آمریکا بر فراز ما پرواز می‌کردند.

حمایت آمریکا از تروریست‌ها در سوریه موضوع جدیدی نیست. پیشتر منابع متعددی از حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکا از تروریست‌ها خبر داده بودند. نظامیان اشغالگر آمریکا در سوریه علاوه بر حمایت تسلیحاتی از تروریست ها، به آن‌ها آموزش نیز می‌دهند و در برخی موارد از بالگرد‌های خود برای جابه جایی آن‌ها استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار