ابراهیم عزیزی شنبه ۲۷ اردیبهشت در نشستی که به منظور پیگیری رفع مشکلات آب روستاهای بخش مرکزی شیراز با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه ادامه حرکت بزرگ انقلاب اسلامی، بدون مردم هیچ معنا و مفهومی ندارد، عنوان کرد: همه تصمیمات باید منتهی به رضایت مندی مردم شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 16 May 2020

تابناک فارس: منتخب مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت: نگاه حاکم در شهرک صنعتی شیراز باید مردم محور باشد؛ یعنی مردم اصل و اساس تصمیمات باشند ضمن اینکه چرخ صنعت نیز بچرخد اما نه به قیمت آسیب دیدن مردم.
او تاکید کرد: مسئولان کشور در تصمیمات خود باید مردم را با تمام ظرفیت‌ها مورد توجه و عنایت قرار دهند، چراکه اگر در این معادلات مردم حذف شوند، هیچ خیر و برکت و پیشرفتی از کارها حاصل نخواهد شد.

عزیزی همچنین خطاب به مسئولان شهرک صنعتی شیراز، بیان کرد: در تصمیم گیری برای حل مشکل آب شهرک صنعتی شیراز و روستاهای اطراف، مردم باید در اولویت قرار گیرند.

او تاکید کرد: احساس مردم از ایجاد شهرک صنعتی یا منطقه ویژه اقتصادی باید این باشد که نعمتی به زندگی آنها افزوده شده و برای آنها دستاورد داشته است، اما وقتی مردم ببینند که این شهرک هیچ کمکی به بهبود زندگی آنها نخواهد کرد و حتی منابع شرب آنها را نیز خواهد گرفت، همکاری مشتاقانه‌ای نخواهند داشت.

27 آذر سال 98 عنایت‌الله رحیمی، تخصیص قسمتی از آب مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی بزرگ شیراز از طریق خط دوم انتقال آب کلان شهر شیراز را یکی از راهکار‌های پیشنهادی برای حل مشکلات این صنایع اعلام کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است با جذب اعتبارات لازم بخشی از آب مورد نیاز صنایع تامین خواهد شد.

27 اردیبهشت 99 فرا رسید و همچنان پیگیری‌ها در دست اقدام است!

عزیزی با بیان اینکه نگاه به صنعت را باید یک نگاه جدی دانست، گفت: آب شیراز باید از خارج شهرستان تامین شود نه از چاههای آب و در این راستا انتقال آب از منابع نزدیک مانند سد تنگ سرخ، میرزای شیرازی، شش پیر، سد درودزن و...این بهترین و موثر ترین راه هست که البته طی پیگیری‌های قبلی درحال ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکل آب این مناطق صنعتی و مردم  نیز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار