رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز از عملیات نجات بخش اورژانس هوایی البرز خبر داد و گفت: در پی این عملیات کشاورز 64 ساله ساوجبلاغی در کمترین زمان ممکن به مرکز درمانی تخصصی انتقال یافت.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 17 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: حادثه ای که در حین کار کشاورزی برای مرد 64 ساله از اهالی روستای رضا آباد از توابع ساوجبلاغ رخ داد ، ساعت 17:52 عصر امروز شنبه ، 27 اردیبهشت ماه به اورژانس البرز اعلان شد.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: بلافاصله نزدیک ترین آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و با توجه به شرح حال اخذ شده که حاکی از گیر افتادن مصدوم در بین اجزا تراکتور و آسیب شدید ناحیه قفسه سینه و شکم بود ، همزمان اعزام بالگرد نیز صورت گرفت.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی آمبولانس به محض رسیدن به محل، اقدامات درمانی پیش بیمارستانی کنترل خونریزی را انجام داده و مصدوم را در همان محل حادثه به بالگرد تحویل داده و مصدوم در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز کرج انتقال یافت.

به گفته بابایی کشاورز آسیب دیده بدون اتلاف وقت به اتاق عمل منتقل شده و تحت جراحی قرار گرفت و در پیگیری بعمل آمده، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است.

برچسب ها: کشاورز ، البرز ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار