آیت‌الله دژکام همچنین در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سوی مسئول یکی از رسانه‌ها نیز گفت: امروز دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه نیست، اگرچه مسائل امنیتی دیوار ظاهری مکان استقرار این نمایندگی را بلند کرده است.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 19 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جمع برخی از مدیران و سردبیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های استان فارس، گفت: اگر بنا باشد آگاهی بخشی را توسعه دهیم باید اعتمادسازی را دنبال کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب، لحن جلسات نیز تغییر کرده است، گفت: در برهه‌ای از زمان با این مواجه بودیم که جرات حرف زدن وجود نداشت.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد که مقام معظم رهبری با شنیدن حرف‌ها و نقدهای دیگران، نشان داد که همه حق صحبت کردن و ارائه نظر را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در عین حال تاکید کرد که تنها بیان مشکلات و دردها، کافی نیست و باید به سمتی حرکت کنیم که در جلسات به دنبال چاره‌جویی مشکلات و حل آنها باشیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید به دنبال برگزاری مجالسی با هدف حل مشکلات باشیم، تاکید کرد با هدف گذاری جلسات، امکان حل مشکلات وجود دارد.

آیت‌الله دژکام همچنین در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سوی مسئول یکی از رسانه‌ها نیز گفت: امروز دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه نیست، اگرچه مسائل امنیتی دیوار ظاهری مکان استقرار این نمایندگی را بلند کرده است.

او ادامه داد: اما این نگاه که دیواری کوتاه پیدا کرده و تمام مسائل و مشکلات را بر سر آن بریزیم، صحیح نیست، نمایندگی ولی فقیه به اندازه کافی مورد حمله رسانه‌های خارجی قرار دارد.

امام جمعه شیراز در عین حال تاکید کرد که گوشش بدهکار سخنان منتقدان است برای رفع مشکلات و مسائل مطرح شده آنچه را در توان دارد، انجام خواهد داد.

آیت‌الله دژکام همچنین در پاسخ به طرح مشکلاتی از سوی مدیران برخی رسانه‌ها و رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس، بر لزوم تشکیل جلسه‌ای با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران و مسئولان و صاحب نظران، برای یافتن راهکارهای اجرایی حل مشکل، تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید براینکه حل مشکلات خبرنگاران و عکاسان خبری و هنرمندان و فعالان عرصه هنر را ابتدا ویژه مسائل و مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع کروناویروس، دنبال شود، گفت: بررسی و حل مشکلات این بخش از جامعه باید از نقطه‌ای کلید زده شود.

امام جمعه شیراز یکی از مهمترین بسترها برای اجرایی شدن دستورات و توصیه‌های کلام الله مجید را افزایش و توسعه محبت و دوستی‌ها دانست و خاطرنشان کرد که اگر عرش اخوت نباشد، بستری برای اجرا کردن فرامین الهی و کلام خدا نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار