تصمیمی برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شیراز گرفته نشده است.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 19 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:زوربخش گفت: با توجه به اینکه مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است فعلا تصمیمی برای بازگشایی حمل و نقل عمومی در شیراز گرفته نشده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه براساس گفته‌های کارشناسان احتمال گسترش بیماری کرونا در صورت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ۲۷ درصد است، افزود: با توجه به این موضوع حفظ سلامتی شهروندان از اولویت‌های شهرداری شیراز است و ناوگان همچنان تعطیل است تا وضعیت ایپدمی ویروس متعادل و یا سفید شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه هر راننده اتوبوس با ۵۰۰ تا ۷۰۰ مسافر روبه روست، افزود: در شیراز از ۵۰۰ راننده آزمایش ابتلا به ویروس انجام شد که متاسفانه تا کنون ۲۸ از آن‌ها به این ویروس مبتلا شده اند و این در زمان تعطیلی ناوگان رخ داده است و در صورت فعالیت دوباره حمل و نقل در شیراز شرایط همه گیری ویروس تشدید می‌شد.
زور بخش ادامه داد: در حال حاضر تمامی ناوگان حمل و نقل در شیراز آماده ارائه خدمات هستند، اما تا شرایط مساعد نشود امکان بازگشایی وجود ندارد و در صورت بازگشایی طبق دستور العمل‌ها، بهداشت رعایت می‌شود و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس اجباری خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار