در این مطلب ما شما را با رفتار‌های اشتباهی که به پوستتان آسیب می‌رساند آشنا می‌سازیم.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 20 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: پوست، یکی از مهم‌ترین هدایای خداوند است که باعث محافظت از تمام اندام‌های درونی بدن ما می‌شود و مانند یک لباسی از بدن ما محافظت می‌کند؛ بنابراین ما نیز باید همواره به فکر پوست خود باشیم و به غیر از زیبایی پوست، اول به سلامت پوست خود اهمیت ویژه‌ای بدهیم تا پوست خراب نشود.

در این مقاله ما شما را با رفتار‌های اشتباهی که به پوستتان آسیب می‌رساند آشنا می‌سازیم:

فواید بی نظیر روغن جوانه گندم برای زیبایی پوست

به هیچ عنوان زیاد پوست خود را در معرض آفتاب قرار ندهید و مطمئن باشید که آسیبی که آفتاب به پوست شما می‌رساند خیلی جدی است و حتی ممکن است باعث سرطان پوست شود پس تا جایی که می‌توانید پوست خود را در معرض آفتاب قرار ندهید. زیرا همین آفتاب باعث زشت و پیر شدن پوست می‌شود وکسانی که برنز شدن را بهانه‌ی در معرض آفتاب قرار گرفتن می‌دانند باید اول به فکر سلامت پوست خود باشند تا مد روز و این مسئله‌ی مهم را در نظر بگیرند که وقتی پوست سالم باشد زیباتر هم می‌شود.

پوست سالم نیاز به آب فراوان دارد باید حداقل ۸ لیوان در روز آب بنوشید تا پوستتان خشک نشود و حالت ارتجاعی خود را حفظ کند و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری کند و زمانی که بدن شما کم آب است پوستتان به بدترین شکل و حالت در می‌آید و ممکن است اصلا خود شما متوجه این قضیه نشوید.

از خوردن نوشابه جدا خودداری کنید، زیرا که نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های شیرین با بالا بردن قند خون به غیر از این که به بدن آسیب می‌رسانند باعث آسیب رساندن به پوست نیز می‌شوند و همین آسیب‌های جدی سلامت پوست را تهدید می‌کنند و همچنین باعث زشت شدن پوستتان می‌شود.

از خوردن گوشت‌های پردازش شده یا همان فست فود‌ها جدا خودداری کنید، زیرا که سلامت و زیبایی بدن و پوست شما را تهدید می‌کنند شما می‌توانید غذا‌های سالم را جایگزین این فست فود‌ها کنید و علاوه بر تضمین سلامتی بدنتان به فکر زیبایی بدن خود نیز باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار