منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به اینکه در تلاشیم تا در این دوره از مجلس از میان منتخبان مردم فارس افراد واجد شرایط را به هیئت رئیسه مجلس معرفی کنیم افزود: امیدواریم بتوانیم برای افراد مذکور رای کافی را از دیگر نمایندگان کسب کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 20 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:جعفر قادری با بیان اینکه منتخبان مردم استان فارس در یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی جهت هم افزایی چندین جلسه برگزار کردند گفت: منتخبان مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از زمانی که انتشار کرونا کاهش یافته به صورت میانگین هفته‌ای یک جلسه را برگزار کردند به‌طوری‌که جلساتی هم در تهران برگزار کردیم.

وی افزود: علاوه بر این در تلاشیم تا اقداماتی انجام دهیم که به واسطه آن از میان متخبان مردم استان افرادی که توانایی ریاست کمیسیون هم دارند برای کسب این صندلی حمایت کنیم.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه فکر نمی‌کنم مجلس یازدهم چالش‌های زیادی پیش رو داشته باشد،تصریح کرد: اگرچه یک رقابت‌های درون جریانی اصولگرایی در همه دوره‌ها وجود داشته و در حال حاضر هم وجود دارد اما نباید فراموش کرد که زمانی که رئیس مجلس انتخاب شد بقیه افراد جهت پیشبرد اهداف به وی کمک می دهند.

قادری با اشاره به اینکه نگرانی در رابطه با انتخاب هیئت رئیسه مجلس نداریم ادامه داد: بی شک دیر یا زود هیئت رئیسه مجلس انتخاب می شود و جناح اصولگرای با یک همدلی به فعالیت خود ادامه می دهند.

به گفته وی انسجام در دوره یازدهم مجلس به مراتب بیشتر از دور دهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار