فرماندار شهرستان سپیدان گفت: روند تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری و تاسیسات اقامتی این شهرستان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 21 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جمال جوادی جهرمی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان، تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری شهرستان سپیدان از جمله تفرجگاه‌های چله گاه، شش پیر، تنگ تیزاب، کهکران، مارگون و پیست‌های اسکی این منطقه و همچنین تمامی،رستوران ها (به جز بیرون برها) ،هتل ها، اقامتگاه‌ها،بوم گردی ها ومنازل مبله تا پایان ایام تعطیلات عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

فرماندار سپیدان هدف از این تصمیم‌گیری را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان و بیان کرد: اقامتگاه‌های سپیدان امکان پذیرایی از مهمانان را ندارند و حضور در این مناطق تا زمانی که اعلام شده ممنوع است.

جوادی جهرمی ادامه داد: در خصوص ادامه یا پایان تعطیلی این اماکن نیز بعد از ایام تعطیلات عید سعید فطر تصمیم‌گیری‌ و اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان با بیان اینکه تمامی صاحبان مجتمع‌های اقامتی، تفریحی و گردشگری و رستوران ها ملزم به اجرای این مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا هستند، تاکید کرد: در صورت عدم رعایت این مهم، با متخلفان برابر قانون برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شهرستان سپیدان در فاصله ۹۹ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، گردشگری ، سپیدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار