با شناسایی ۸۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس آمار مبتلایان به ۵ هزار و ۳۳۰ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 22 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر علی اکبری گفت: از هزار و ۷۵۷ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، ۸۲ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۳۳۰ نفر رسیده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۰۴ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.
همتی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۴۹۲ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.
وی، ۵۴ درصد مبتلایان را آقایان و ۴۶ درصد مبتلایان را بانوان اعلام و تصریح کرد: میانگین سنی مبتلایان ۴۰ سال است و ۸۰درصد افراد مثبت نیز بدون نیاز به بستری در بیمارستان، در منزل بهبود یافتند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: شهروندان در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و پرهیز از تجمعات و تردد‌های غیرضروری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله امن در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار