سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشته است.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 22 May 2020

                                                   بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس

تابناک فارس به نقل از مهر:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب امروز (جمعه) به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پخش زنده تلویزیونی برای مردم و همچنین امت اسلامی سخنرانی کردند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز روز قدس است؛ روزی که با ابتکار هوشمندانه‌ی امام خمینی (رضوان‌الله‌علیه) همچون حلقه‌ی وصلی برای هم‌صداییِ مسلمانان درباره‌ی قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد؛ و در این چند دهه، در این ‌باره نقش‌آفرینی کرد و از این پس نیز خواهد کرد ان‌شاءاللّه. ملّتها از روز قدس استقبال کردند و آن را همچون نخستین کار واجب، یعنی برافراشته نگهداشتن پرچم آزادی فلسطین گرامی داشتند. سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است. و فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با این خیانتی است که به دست مزدوران سیاسی و فرهنگی دشمن در خودِ کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد. و حقیقت آن است که مسئله‌ای به عظمت مسئله‌ی فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفْس و هوشمندی روزافزون ملّت‌های مسلمان، اجازه‌ فراموش شدن آن را بدهد؛ هر چند آمریکا و دیگر سلطه‌گران و پادوهای منطقه‌ای آنان همه‌ی پول و توان خود را برای آن به کار گیرند.

رسانه های منطقه ای و بین المللی به پوشش گسترده سخنان مقام معظم رهبری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار