مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: در طرح بزرگ مواسات همه نقشه‌های پلیدان بر هم زده شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 23 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام مهدی ولایی بر حق گفت: ۳۰ روز بندگی و اطاعت خداوند متعال بهترین فرصت برای مردم شریف استان البرز بود تا بعد از گذراندن همه این سختی‌ها مهلت توجه و خلوت معنوی را پیدا نمایند.

وی در ادامه خطاب به روحانیون و ائمه جماعات و ضمن تاکید بر اقامه باشکوه نماز عید فطر، افزود: نماز عید فطر تجلی و شکرانه عبادت این ایام بوده و نشان وحدت و همدلی مسلمانان است؛ لذا روحانیون و هیات امنای مساجد سعی کنند با توجه به استحباب وارده و از طرف دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر را در محیط باز اطراف مسجد و خیابان‌ها برگزار نمایند.

ولایی بر حق از برگزاری نماز عید فطر دراستان البرز خبرداد اظهار کرد: در استان البرز نیز برنامه نماز عید مانند سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به مسئله مهم ویروس منحوس کرونا در روند اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: معاندان در ابتدا بر این بودند که کلا برنامه‌های دینی مساجد با شیوع کرونا تعطیل می‌شود و این را فرصتی برای پیشروی اهداف نحس خود برمی‌شماردند.

وی افزود : تغییر حرکت مساجد با جلوداری طلاب و همچنین همه گروه های جهادی جهت دفاع از سلامت مردم استان البرز و همچنین مشارکت در طرح بزرگ مواسات همه نقشه‌های پلیدان را برهم زده و همچون موجی خروشان در جبهه سلامت مردم جانانه پیشروی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص زکات فطره گفت: مردم شریف استان می‌توانند زکات فطره و کفارات خود را در مساجد و محل برگزاری نماز عید فطر تحویل دهند.

وی همچنین اظهار کرد: با همین اراده و وحدت مردم در مساجد و محل‌های مشخص استان البرز، نماز باشکوه عید فطر را برگزار می‌نمایند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی صدای همدلی و جشن بندگی را به کل جهان خواهند رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار