ثبت درخواست پروانه، پایان کار و انواع استعلام‌های شهرداری شیراز رایگان و ۲۴ ساعته شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 23 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در مرحله دوم طرح شهروند سپاری ثبت درخواست اینترنتی بدون مراجعه شهروندان به شهرداری و به صورت رایگان امکان پذیر شد.
لیلا دودمان افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مراجعات حضوری به طور چشمگیری کاهش خواهد داشت.
وی، یکی از دغدغه‌های کمیسیون هوشمندسازی را توسعه زیرساخت‌های لازم به سمت شهر هوشمند برشمرد و گفت: در این کمیسیون بیشتر به طرح هایی توجه می‌شود که به صورت مستقیم موجب تسهیل در امور مردم و خدمت رسانی غیرحضوری به آن‌ها شود.
علاالدین ضیایی رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: شهرداری شیراز در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان با هدف ایجاد بستر شهری سالم و انسان‌محور و کاهش تردد غیرضروری فاز اول طرح شهروند سپاهی را به منظور پاسخ استعلام آپارتمان‌های مسکونی در سال ۹۸ به اجرا در آورد.
وی افزود: پس از موفقیت مرحله اول، شهرداری شیراز بر آن شد تا در مرحله دوم این طرح ثبت درخواست اینترنتی و در مرحله سوم کارتابل شهروندی را راه اندازی کند.
رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: با اجرای مرحله دوم این طرح شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات اینترنتی شهرداری شیراز به آدرس eshahr.shiraz.ir نسبت به ثبت درخواست پروانه، پایان کار، عدم خلاف و انواع استعلام‌ها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار