طی مراسمی با حضور استاندار فارس، سیستم سوخت‌رسانی سیار با عنوان PIDO در شیراز راه‌اندازی شد و رسما آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 23 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عنایت الله رحیمی شنبه ۳ خرداد در حاشیه آیین رو نمایی از خودروهای خدمات سوخت رسانی سیار در جمع خبرنگاران گفت: این سیستم با ۱۲ دستگاه خودروی سوخت رسان سیار در شیراز آغاز به کار کرده است.

رحیمی با بیان اینکه برای استفاده از خدمات این سیستم باید اپلیکیشن مربوطه را بر بروی تلفن همراه نصب کنیم، گفت: سوخت رسانی سیار علاوه بر اینکه دسترسی آسان به سوخت را برای شهروندان فراهم خواهد کرد، زمینه‌ساز صرفه‌جویی در وقت نیز خواهد بود.

استاندار فارس با بیان اینکه تردد کمتر خوردو در معابر شهری، دریافت سریع سوخت و نبود نیاز به صرف وقت در صف جایگاه عرضه سوخت، از دیگر مزیت‌های این طرح است، گفت: از مزایای دیگر این روش سایر سوخت رسانی این است که در مقایسه با جایگاه های ثابت سوخت نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد.

رحیمی همچنین گفت: این سیستم سوخت‌رسانی به ویژه در زمان بروز یک بحران می‌تواند به شهروندان و حتی خودروهای در خدمت سیستم اداری برای تسهیل در تامین سوخت مورد نیازشان، کمک خواهد کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه پرداخت هزینه سوخت به صورت الکترونیکی از نظر رعایت بهداشت حائز اهمیت است، ابراز امیدواری کرد که این خدمت جدید بتواند تسهیلات بیشتری در اختیار مردم بگذارد و افزود: ما باید به سمت تکنولوژی های جدید و روش های نو برای خدمات رسانی حرکت کنیم.

 

برچسب ها: سوخت رسانی ، سیار ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار