منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: ‌امیداریم دولت آینده دولتی جوان، کاری و کارآمد باشد و در تعامل با مجلس یازدهم مشکلات موجود در کشور را حل کند.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 25 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت:‌رئیس مجلس آینده باید فردی باشد که به شعار جهش تولید اعتقاد و به سازوکار آن آشنا باشد.

وی افزود: علاوه بر این رئیس مجلس آینده باید فردی باشد که در حوزه تولید کار کرده باشد و زیر و بم کار را در این حوزه بداند.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار داشت: رئیس مجلس آینده باید ضمن حفظ اقتدار مجلس تعامل با سایر قوا و ارکان نظام را در دستور کار خود قرار دهد و از ظرفیت‌های آنها برای پیشرفت و بهبود کشور استفاده کند.

قادری خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس مجلس آینده باید عرصه را برای نمایندگان باز کند تا نمایندگان بتوانند در شرایط مساعدتری به انجام کار تقنینی و نظارتی خود به نحو بهتر بپردازد.

وی افزود:‌در حوزه تقنینی باید موانع بر سر راه تولید در کشور را برداشته و زمینه را برای مشارکت بخش خصوصی با اصلاح قوانین فراهم شود.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار داشت:‌در حوزه نظارتی باید به دور از حاشیه‌ها و حواشی و مشکلات از مجلس به انجام وظایف نظارتی خود بپردازد و از ابزارهایی همچون سؤال، تذکر و ... در جای مناسب استفاده کند.

قادری خاطرنشان کرد: با توجه به ترکیب مجلس آینده رئیس دوره بعد با اکثریت آرا انتخاب خواهد شد و انشالله از رای بالایی برخوردار خواهد بود چون رای بالا برای اقتدار رئیس مجلس لازم است.

وی در پایان گفت: ‌امیداریم دولت آینده دولتی جوان، کاری و کارآمد باشد و در تعامل با مجلس یازدهم مشکلات موجود در کشور را حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار