فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که پدر و مادر را روز عید فطر به ضرب گلوله کشته بود.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 26 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ محمدهاشم قسام در توضیح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیر اندازی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، قسام ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مرد و زنی سالمند در منزل مسکونی خود به ضرب گلوله فرزندشان کشته شده‌اند و قاتل بلافاصله پس از وقوع جرم با یک خودرو پراید متواری شده است.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را در یکی از محلات شهرستان ممسنی شناسایی و آن را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به قتل پدر ۶۷ ساله و مادر ۶۳ ساله خود اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه برنو که در درگیری استفاده شده است به همراه تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مشکلات خود را برطرف کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

برچسب ها: گلوله ، کشته ، پدرو مادر ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار