پلیس استان فارس از کشف بیش از ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل هروئین و تریاک در شهرستان‌های نی‌ریز و داراب و در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 26 May 2020

تابناک فارس بع نقل از ایسنا:فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز موفق شدند از یک دستگاه کامیون ۴۶۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی در توضیح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان-قطرویه، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۶۰ کیلو هروئین و ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‌ای در لوله‌های خرطومی جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

جاساز ۱۴ کیلو هروئین در سمند

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۴ کیلو و ۶۰ گرم هروئین که در آن جاسازی شده بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد توضیح داد: ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

نوشاد خاطرنشان کرد که این میزان موادمخدر به شکل ماهرانه‌ای در داشبورد خودروی سمند جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب یادآور شد که یک قاچاقچی در رابطه با این موادمخدر دستگیر و به مقام قضایی تحویل شده است.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار