حسن شاهی گفت: خط های «۱۴۸»، «۱۵۴» و «۱۵۱» کاملا حذف می شوند و تحت یک خط سریع السیر و یک خط عادی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 27 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مسعود حسن شاهی»، امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در جمع خبرنگاران که در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: از دهم خرداد صددرصد ناوگان اتوبوسرانی فعال هستند و در وضعیت عادی حدود 450 هزار مسافر را جابجا می کردیم و پیش بینی بر اینست که 50 درصد مسافر از این ناوگان استفاده کنند که با توجه به فعالیت کامل، ناوگان پروتکل رعایت شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تمهیدات لازم اجرایی می شود، افزود: برای تمام ناوگان جداسازی کابین راننده با بخش مسافرین شکل گرفته است اما در طول مسیر ضدعفونی کردن کار سختی است و تفاهم نامه سه جانبه توسط ما، علوم پزشکی و بسیج اجرا شود و عزیزان بسیج در حد امر به معروف و نهی از منکر مردم را هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی غرب شیراز، مهمترین کار و اولویت ماست، افزود: یکصد هزار مسافر در بخش غربی جابجا می شوند که در فاز یک محور شمال غرب را اجرایی خواهد شد و خط های «148»، «154» و «151» کاملا حذف می شوند و تحت یک خط سریع السیر و یک خط عادی فعالیت می کنند.

حسن شاهی با اشاره به اینکه افق کاری «BRT» هست اما به خاطر وضعیت موجود با خط ویژه بسنده می کنیم که در سه ماه آینده خط ویژه در بلوار «دکتر حسابی» اجرایی می شود، اظهار کرد: اتوبوس های شهر صدرا هم دیگر به شیراز وارد نمی شود و به سمت پایانه «شهید طبایی» هدایت می شوند.

وی با اشاره به اینکه خط «60» هم حذف می شود از گلستان به پایانه شهید طبایی می آید و یک خط به سمت پایانه قصردشت حرکت می کند و این تغییر خطوط بر اساس پیمایش است و هزینه را برای مردم تغییر نمی دهد، افزود: در تمام مسیرها کرایه نقدی نخواهیم گرفت و پرداخت نقدی ممنوع شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار