خطیب جمعه مرودشت خاطرنشان کرد:امروزه آمریکا قدرت نظامی واقتصادی دارد ولی دیگر در دنیا ابرقدرت در دنیا نیست و به برکت خون شهیدان نظام وخون شهید سردار سلیمانی ودستان پرتوان جوانان این مرز وبوم وبا پهلو گرفتن نفتکش های ایرانی در کشورونزوئلا، شاهد استیصال استکبار جهانی هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 30 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام مهدی آقائی در خطبه های نماز جمعه، با بیان اینکه حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است، اظهار داشت: حضور مقتدرانه ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا،پایان دوران ابرقدرتی امریکا بود و نظریه تمرکز بر غرب و اروپا را به چالش کشید.

امام جمعه مرودشت ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)و قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زیاده های کشورهای غربی و ستم طاغوتیان، جمهوری اسلامی و نظام مردم سالار ی دینی را در کشور حاکم کرد و پس از رحلت ایشان، رهبر معظم انقلاب سکاندار نظام شدند و همانند امام راحل (ره) در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها ایستادگی کرده است.

وی همچنین با تشریح قیام 15 خرداد 42 و آثار فراوان آن، این قیام را نیز نقطه عطفی در نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و یاد و خاطره شهدا واین قیام تاریخی را گرامی داشت.

آقائی در این باره گفت: امام فردی ذوب در اسلام، بنده صالح خدا و فارغ از دنیای مادی بود که با رهبری عالمانه خود با انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ و تاریخی را درجهان رقم زد.

وی ادامه داد: مسئولین نظام اسلامی هر گاه دکترین سیاسی امامین انقلاب را چه در داخل و چه در دیپلماسی خارجی در دستور کار قرار دادند، دشمنان سر جای خود نشستند و دست از زیاده خواهی و سلطه گری کشیدند.

وی خاطرنشان کرد:امروزه آمریکا قدرت نظامی واقتصادی دارد ولی دیگر در دنیا ابرقدرت در دنیا نیست و به برکت خون شهیدان نظام وخون شهید سردار سلیمانی ودستان پرتوان جوانان این مرز وبوم وبا پهلو گرفتن نفتکش های ایرانی در کشورونزوئلا، شاهد استیصال استکبار جهانی هستیم.

نماینده حوزه انتخابیه از تمامی افکار وسلائق استفاده کند

خطیب جمعه مرودشت درادامه خطبه های خودضمن اشاره به بازگشایی مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت :نخستین روزکاری مجلس یازدهم در40سالگی انقلاب که مظهرمردم سالاری دینی است، رقم خورد.

لذا قطعایکی از انتظارات ازاین مجلس انقلابی تحقق اهداف وآرمان ها وانتظارات امامین انقلاب است.

نماینده ولی فقیه درمرودشت ،موفقیت مجلس شورای اسلامی را در گرو تلاش‌های مخلصانه در عرصه قانون‌گذاری و خدمت به نظام، به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی دانست و با استناد به پیام مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: پیام مقام معظم رهبری به منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منشور راهبردی مجلس تراز انقلاب اسلامی بودع و نقشه راه موفقیت و سربلندی آن مجلس خواهد بود.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس، سلیمانی‌ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

آقائی با تاکید بر اینکه پیشرفت باید توام با عدالت و آینده نگری باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بیانیه بنیادین ابلاغی مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» در دهه پیشرفت و عدالت را منظومه فکری و اجرایی خود قرار دهند.

وی در ادامه از نمایندگان ادوار گذشته حوزه انتخابیه مرودشت وارسنجان وپاسارگاد درمجلس شورای اسلامی تشکر کرد وافزود:نماینده جدید حوزه انتخابیه با قوت بیشتری در مسیر محرومیت زدایی گام بردارد.

آقائی از نماینده جدید مردم این منطقه خواست تا نماینده همه افکار مختلف باشد و از نظرات وپیشنهادات همه سلایق وگرایش های سیاسی وبه خصوص نخبگان حوزه انتخابیه در مسیر پیشرفت اهداف وحل مشکلات استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار