همتی، تعداد مبتلایان به کرونا در فارس از ابتدا تا امروز، را پنج هزار و ۸۸۱ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر به بیماران مبتلا به این ویروس اضافه شدند.
کد خبر: ۸۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 30 May 2020

تابناگک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه ۱۰ خرداد) در جمع خبرنگاران که در محل استودیو سلامت علوم پزشکی شیراز برگزار شد، تعداد مبتلایان به کرونا در فارس از ابتدا تا امروز، را پنج هزار و ۸۸۱ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر به بیماران مبتلا به این ویروس اضافه شدند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۴۶ نمونه به آزمایشگاه های تخصصی کرونا در فارس، ارسال شده است که تنها ۵۰ مورد مثبت بودند، افزود:‌ تعداد پنج هزار و ۲۷۰ نفر هم به کار کمبود علائم بیماری در منازل خود قرنطینه خانگی هستند و باعث شادمانی است که طی ۲ شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در فارس روی نداد و تعداد فوتی های استان همان ۱۱۰ نفری است که قبلا اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک برای استفاده از حمل و نقل عمومی الزامی است، اظهار کرد: اگر راننده ای، مسافری را بدون داشتن ماسک سوار کند، تخلف انجام داده و از ادامه فعالیت وی جلوگیری می شود.

 

همتی با اشاره به قرمز شدن استان های بوشهر، هرمزگان، خوزستان و کرمان، از مردم استان فارس خواست تا از مسافرت های غیر ضروری به این استان ها تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

 

وی در پایان بر رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و یادآور شد: مردم همواره دستان خود را با آب و صابون بشویند.

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار