نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه بنای تعامل با دولت داریم اما بدین معنی نیست که در مقابل کوتاهی‌ها، قصور و تعلل دولت کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 31 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:جعفر قادری بیان کرد: اولویت‌های مجلس یازدهم حول مباحث اقتصادی است و طبیعتا باید موضوعاتی چون؛ مبارزه با فساد، رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت‎های دانش بنیان، تکمیل حلقه‎های مفقوده پتروشیمی، معدن و کشاورزی و کسب و کارهای مرتبط با بخش کشاورزی را به جد در دستور کار قرار دهد.

او با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید جهت گیری تجاری را به سمت کشورهای منطقه هدایت کند، افزود: توسعه زیرساخت‎های جاده‎ای و ریلی، توسعه سدها و کانال‎های انتقال آب، آبرسانی، استفاده بهینه از آب و حرکت به سمت کشت‎های کم آب بر، توسعه کشت‎های جدید و فقرزدایی و تلاش برای ارائه مسکن به اقشار ضعیف نیز از دیگر مواردی است که منتخبان مجلس یازدهم باید به جد مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: مجلس جدید باید جهت گیری سیاست خارجی خود را در راستای حمایت از محور مقاومت و حضور پر اقتدار در صحنه‎های بین‎المللی تبیین کند.

قادری ادامه داد: مجلس و دولت در مجاورت یکدیگر بر یک کشتی سوار هستند و لذا نباید مسیر تقابل و تخریب همدیگر را در پیش بگیریم، بلکه مجلس به سهم خود تلاش خواهد کرد تا دولت در ریل پیشرفت حرکت کند.

او خاطرنشان کرد: اگرچه بنای تعامل با دولت داریم اما بدین معنی نیست که در مقابل کوتاهی‌ها، قصور و تعلل دولت کوتاه بیاییم.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش نمایندگان مجلس یازدهم باید تقویت بعد قانونگذاری و نظارت باشد، اضافه کرد: باید بر اجرای قوانین گذشته اصرار کنیم و در عین حال اجازه ندهیم که تخلفی شکل گیرد و اگر هم چنین شد باید با آن برخورد جدی کرد تا زمینه تکرار آن فراهم نشود.

قادری با بیان اینکه یاری گر دولت خواهیم بود تا از عهده باری که بر دوش دارد، به خوبی برآید، گفت: تلاشمان این است که دولت را فعال کنیم، چرا که معتقدم به حالت رخوت و سستی، کاری از پیش نمی‌رود.

او ادامه داد: نگاه ما نگاه حمایتی به دولت است و در عین حال تقویت بعد نظارتی در برخورد با قصور و کوتاهی‎ها را مدنظر قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب به مجلس یازدهم، گفت: مقام معظم رهبری به محورها و مباحث کلیدی که باید جزو اولویت‎های مجلس یازدهم باشد به خوبی اشاره کردند، لذا نمایندگان اگر می‌خواهد موفق شوند باید آنها را آویزه گوش خود قرار دهند و سراغ مسائل حاشیه‎ای نروند و در نهایت از فرصت چهار ساله به خوبی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار